Zivjo pisem vam ker bi rada neki uprasala in upam da bi mi lahko pomagal. Uglavem na studensktem delu sm spoznala enega fanta ki mi je biu tko na prvi pogledt tes usec, na zacetku se nisva tko pogovarjala ampk tko cez kaksno uro sm zbrala.pogum.in sla do njega in se mu predstavila, tt on se je men in po tem ko nisva mela kej za delat sva se skos pogovarjala o zasebnem zivljenu sola itd. Je pa res da ko sm ga uprasala.kuk je star ke rku da je 15( jaz sm 16) in me je kar presenetilo ker po zgledu zgleda res tko 18 plus. No po koncu sluzbe sm ga uprasala za snap in mi ga je dal brez tezav je pa mi tudi pol ko sem.prisla domov zacel pisat. In po tem sva si midva ful pisala pav tko cela dva tedna in nekak mi je postajal usec in tko, je pa tt res da je tt ene trikrat shranu moje fotke mene tko slika u ogledalu in reku da ze dobiva fit chek od mene pa take. In sm ga pol uprasala zkj je shranu pa je reku da ne ve. Ponovno sva se vidla glih uceri po enem tednu in ko je prsu sm ga pozdrvala in je prsu do mene in dejsnk sva mela ta eye contact. Pol ko sva zacela delat sva se celo uro u sluzbi zafrkavala delala skupi use je blo supr dokler ga nism tko med govorenjem uprasala ce ma punco in me je pogledal in zamsejal in pol de obrnu stran od mene in reku da je zakoplicirano in jst sm ga pol uprasala kako to misli in mi rece da je ma on in off z njo oz sta onadva. Ko sem to izvedla me je malo prizadelo ampk nism vedla kaj ma.punco ali nima, lahko pa povem da se  me je po tem uprasanju tko zlo veliko dotikal tako nezazelni dotki so bili po rami roke.tt ko sem sla domov sva se skor objela ampk me je prijel malo za boke in sm se zacela sprasevati ali on ma punco ali se samo zafrkava samo zato ker mu nism usec. Ampk ko se z njim pogoavrjam mam cist drugaven feeling kukr pri drugih tipi a to kej pomen ? Enrkat sm ga hotla povabiti ven pa je reku da bi rad su sm da ma plane u kolegi.In zdj bi vas rada uprasala zkj se me.je dotikal po bokih ce ve da ma punco? In ali sem.mu res usec ali se samo dela oz. Govori da ma punco u bistvu je pa nima? In ce se rad z mano pogovarja in heca ali to kej pomen??
• Uredništvo
Hana Neli Zorčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
menim, da se trenutno nahajaš v situaciji, ki pri tebi vzbuja zmedo. Tvoja zgodba o situaciji s fantom, ki si ga spoznala na študentskem delu, odpira vprašanja, ki zadevajo ljubezen, prijateljstvo, odnose, čutva in še mnoge druge. Veseli me, da si se obrnila name in bova lahko s skupnimi močmi prišle do odgovorov na nekatera vprašanja.
Če te prav razumem, na eni strani čutiš zanimanje do tega fanta, na drugi strani pa te mede njegovo obnašanje ter nejasne izjave o njegovem ljubezenskem statusu. Njegovi dotiki, izjave, šale in drugo so zagotovo lahko znak zanimanja, vendar ni nujno. Ljudje smo si med seboj zelo različni in zato je mogoče, da on situacijo vidi drugače kot ti. Pogovori se z njim odkrito in bodi pri vprašanjih jasna in direktna, saj boš na podlagi odgovorov lahko rešila zmedo, ki se dogaja. Hkrati si zapomni, da nimaš nadzora nad njegovimi odgovori, čustvi in odločitvami, zato je pomembno, da v kolikor se v tem odnosu ne počutiš prijetno postaviš meje ali pa se umakneš.
Najbolje bo, da mu jasno poveš, če te njegovi dotiki motijo in z tem postaviš meje v katerih ti bo prijetno. Ne boj se reči ne! Upoštevaj svoje občutke in so postavi zase.
Mladost je čas odkrivanja sebe in sveta okoli nas - v tem obdobju se boš zagotovo še kdaj znašla v situacijah, ki te bodo zmedle. Pomembno je, da se naučiš postavljati meje v katerih ti je prijetno, ter se postaviš zase  in si zaupaš.
Če boš imela še kakšno vprašanje, ti z vesejem odgovorim!
Pozdravček,
Hana Neli Zorčič, prof. pedagogike in andragogike
• Zm
Zmedena
Zdravo sper se vam javim in prvo bi se vam zahavlila za odgovor in pomoc. Uglavnem s tem fantom sva se ucer pogovorila in naprej sm ga uprasala se enkrat za foro ce greva ven in je reku da mora fremda uprasat im pol ko sm mu odpisala je pa lr naenrlat reku da bo iskren in mi je reku da sm fajn oseba za pogovarjat in use samo da se ze meni z drugo itl da me  je malo zabolelo in pol po tem cudezno nism odreagirala.kot en otrok. Ker pri mojem bivsem fantu sem tako reagirala da sem.jokala pa pisala da je kreten pa take...ampk mi je cudno da pr tem fantu nism. Je pa res da sm ga uprasala ce sva lohk kolega in je reku da lahko kar je men cudno saj se pogpavraja z drugp.Zdj me pa zanima oz. Bi vas rada uprasala:
Zkj se je izmisljeval prvo pol pa povedu resnico?
Zkj nism regirala pr nejm otrocje? Zkj hoce biti z mano u kontaktih ceprau ma punco,a to mogoc pomen da sem njegova druga izbira ??
Lp
• Uredništvo
Hana Neli Zorčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vesela sem, da si se ponovno oglasila in da ti je moj odgovor pomagal. Tvoja odločitev, da se pogovoriš z njim je pogumna. Tudi tvoja reakcija na njegov odgovor je bila tokrat zelo zrela in si lahko ponosna nanjo! Menim, da si se iz preteklih izkušenj veliko naučila.
Na vprašanje zakaj si je prvo izmišljeval in nato povedal resnico ti težko odgovorim, odgovor namreč pozna le on. Morda je tudi sam zmeden glede svojih čustev in tega ni naredil zlonamerno temveč gre zgolj za odraz njegove negotovosti.
Vprašanje, zakaj želi ohranjati stik s tabo, če ima punco, je kompleksno in nima enostavnega odgovora. Glede na to, da ljubezensko naklonjenost izkazuje drugi, mogoče v tebi vidi le prijateljico. S tem ni nič narobe, tudi prijateljski odnosi med fantom in punco so lahko zelo pozitivni in prinašajo občutke sreče. Zapomni si, da si kot ljubezenskega partnerja zaslužiš nekoga, ki nate ne bo gledal kot drugo možnost temveč ti bo namenil vso pozornost. Pomembno je, da ne hitiš ampak počakaš na fanta, ki ti bo vračal čustva in s katerim se boš resnično počutila srečno in ljubljeno. Do takrat pa se osredotoči na spoznavanje sebe, druženje s prijatelji in vse ostalo, kar ti prinaša veselje. Velikokrat iz prijateljstev nastanejo simpatije :-)
Bodi potrpežljiva do sebe!
Pozdravček,
Hana Neli Zorčič, prof. pedagogike in andragogike