Zivjo pisem vam ker se nemorem vec zadrazti da bi to komu povedala uglavenm folk mi govori za hrbti da sem kurbetina samo zato ker se  pogavrjam z razlicnimi tipi. Pac tudi moj stil pac npr ce mam oblecen top ki ne kaze zgornjega oprsja mi recejo kurbetina samo zato ker kazem trebuh.npr moja sosolka ma pa top ki pa kaze ta del oprsja ji pa ne recejo nic in ucasih mam samo feeling da nisem ljubljena med svojimi sosolkami in sososlci. Sama  sem probala neki resiti ampk mi ni ratal in sem pol se raj potuhnila sama sebi ker pac sem mela celo leto tezavo z bivisim od kar sm prsla na srednjo solo(koncala bom 1 letnik ).  In zdaj me zanima sem zarad tega res kurbetina in to glede mojega obnasanja.
Lp
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Žal mi je, da za hrbtom o tebi govorijo tako grde stvari in da se počutiš neprijetno in neljubljeno s strani sošolcev in sošolk. Najprej bi ti rada povedala, da to, da se pogovarjaš z več fanti in tvoj stil oblačenja nikakor ne pomeni, da si kurba, prav tako pa to ni izgovor za to, da ti drugi to govorijo. V tem primeru gre za verbalno nasilje, ki ga je potrebno zaustaviti. V kolikor se sama počutiš udobno v oblačilih, ki jih nosiš in se ti zdijo primerna, ni nič narobe s tem, da jih nosiš in kaj si drugi mislijo o tem ni tvoja stvar, enako velja za pogovore s fanti.
Glede zbadanja bi ti najprej svetovala, da skušaš ostati mirna in ignorirati govorice. Ljudje, ki žalijo in zbadajo za hrbtom namreč najpogosteje iščejo nek odziv in reakcijo, ta pa jih spodbuja, da to počnejo naprej, ko vidijo, da so ti prišli do živega. Vem, da je to včasih težko, ampak v kolikor se na zbadljivke ne boš odzivala, obstaja velika verjetnost, da bodo sami prenehali, saj jim ne bo več zanimivo. Pomembno je tudi, da ostaneš samozavestna. Zavedaj se lastne vrednosti in predvsem tega, da to, kar drugi govorijo o tebi, nikakor ne odraža tega kdo si v resnici. Najverjetneje se bo vedno našel nekdo, ki bo imel za povedati o nas kaj slabega in neresničnega. Pomembno je, da se sama zavedaš kdo si, prav tako pa se tega zavedajo tudi ostali v tvojem življenju, ki te poznajo in te imajo radi in to je najpomembneje. Govorice drugih lahko zelo bolijo, ampak zapomni si, da tej ljudje v tvojem življenju nimajo nobene pomembne vloge in je zato to, kar govorijo o tebi, povsem neutemeljeno in brezpredmetno.
Sama si napisala, da si situacijo že poskušala razrešiti, ampak ti ni uspelo. Zanima me, kako si se skušala soočiti s tem? Morda lahko skupaj natuhtava, kaj še bi lahko storila. Vsekakor je dobro, da se soočiš z njimi, v kolikor se počutiš dovolj močna. Mirno in samozavestno lahko pristopiš do oseb, ki širijo te govorice in jim poveš, da veš kaj počnejo in poveš, kako to vpliva nate, ter jih prosiš naj prenehajo. Ljudje namreč pogosto ne pričakujejo, da bodo soočeni s svojimi dejanji in jih lahko to postavi na realna tla. Vsekakor je dobro tudi, da se zaupaš neki starejši osebi, če imaš nekoga v svojem živjenju, ki mu lahko zaupaš, npr. starš, stari starš, starejša sestra ali brat, morda celo svetovalna delavka. Oni ti lahko pomagajo z nasveti in ukrepi, te opolnomočijo in ti pomagajo najti način, kako se zaščititi pred govoricami.
V takšnih težkih trenutkih je nadvse pomembno to, da se pogovarjaš s prijatelji in z drugimi ljudmi, ki jih imaš rada in oni imajo tebe. Podpora prijateljev je zelo pomembna, saj tako vemo, da nismo sami in da nam vedno nekdo stoji ob strani. Oni vedo kakšna si v resnici in vedo, da to, kar o tebi govorijo drugi, ni resnica.
Pomembno je torej, da se zaveš, da nisi sama in da govorice ne določajo tega, kdo si v resnici. Zelo vesela bi bila, če bi mi napisala še kaj več o tem, kako si se poskušala s situacijo soočiti, tako da lahko morda narediva plan, kaj še bi lahko poskusila. Velja?
Drži se, verjamem, da bo vse še dobro. :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)