Pozdravljeni, imam skoraj 20 let in fanta ze tri leta. Tezava je, da se nikoli ne vzburim, nikoli mi ne pride. Ne vem v cem je problem. Zacenjam misliti ze, da sem lezbijka, mislite da je to mozno? Sicer do punc ne cutim nobene privlacnosti, tako da bi rekla da me katera privlaci v smislu da bi seksala itd. Rada pa pogledam lepo punco in njeno postavo, ampak to je isto pri moskih, in se mi ne zdi noben znak za karkoli.
• Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
morda se mentalno povsem ne prepustiš samemu dejanju, zaradi česar se ne moreš sprostiti in občutiti intimnosti v polnosti. Včasih je pri ženskah tako, da se miselno osredotočijo na druge stvari, o katerih razmišljajo (npr. določene težave, kaj je za postoriti, določeni ljudje, šola ali služba ipd.), zaradi česar so s tem preokupirane in se posledično ne morejo sprostiti ter osredotočiti na samo dejanje. To je lahko povezano s tem, da ne doživljaš orgazma in da se ne vzburiš. Če morda kaj takšnega prepoznaš pri sebi, skušaj zavestno ter čuječe razmišljati o tem, kar se dogaja, ko sta s fantom v odnosu. Morda ti bo to pomagalo.
Če se s fantom še nisi pogovorila o tem, mu mogoče to lahko omeniš ter razložiš. On te tudi najbolje pozna in ti bo najlažje pomagal. Mogoče lahko poskusita tudi kakšne nove stvari, ki se tičejo spolnosti in ki bi obema ustrezale.
Glede tega, da razmišljaš o tem, če si lezbijka, pa ti ne morem dati odgovora, ker tega ne vem. Sama sebe najbolj poznaš in tudi odgovorila si si že, da te punce ne privlačijo na intimen način, zato mislim, da odgovor že poznaš.
Upam, da ti bo odgovor pomagal in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije