Res rabim pomoc glede tega ugl. Z fantom bova kmalu dober mesec skupaj spoznala pa sem nekoga ki je tudi prijatelj z mojim in je zaceu nekaj cutiti do mene res pa je da z mojim nista v dobrem odnosu ker so imeli nekaj in se ne marata prevec. Par dni nazaj sem bila z tem prijateljem zunaj in sva za foro klicala eno punco da vidiva ce je slucajno moj fant z njo in rece ne in pove kaj je bilo en vecer 2 dni nazaj da si je pred njo po domace metalnaroko in potem sta sla domov on je meni skos govoril da nima nobene da me ima rad in ko sem izvedela je govoril da ni res danes mi je koncno priznal da je bilo res in da mu je res zal da me noce izgubit in da je bila to grozna napaka ki je nebo nikoli ponovil in da bo naredil karkoli da me ne izgubi res da ljudje delajo napake zmotilo menje to da mi je lagal in ker se z tistim tipom ne marata, konstantno govorita slabo drug o drugemu en rece pise on drugim dela nevem kaj on zanika in isto obratno ta prijatelj pa mi vedno govori naj premislim in da imam njega fant pa mi govori naj ga ne poslusam saj dela tezave in je ljubosumen naju zeli dati narazen itd. Poleg tega je zraven tudi moja sestra ki se zeloo grdo obnasa do mene zeli mi v usakem pogledu skodovati nic ji nemorem zaupati in me zali pise vsakemu drugemu tipu in nevem kaj se use res nevem kaj narediti naj zaupam fantu in pocakam in vidim kaj bo ali naj ga pustim in odidem k prijatelju.
• Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, »Bledaomara«,
vesela sem, da si se z vprašanjem in svojo dilemo obrnila name. Če te prav razumem, imaš fanta, spoznala pa si nekoga, ki je prijatelj tvojega fanta, a njun odnos ni več tako prijateljski, kot je bil včasih. V njegovi družbi si preverjala s klicem, ali je tvoj fant z drugim dekletom. Ugotovila si, da tvoj fant ni bil iskren do tebe. Tvoj fant ti je čez čas priznal resnico in svoje dejanje obžaloval. Prav tako si razpeta med dejanja in besede tvojega fanta, kakor tudi njegovega prijatelja, ob enem pa imaš občutek, da ti tudi sestra ne želi nič dobrega. Znašla si se v situaciji, ko ne veš, kako ravnati: ali zaupati fantu ali ga pustiti in oditi k njegovemu prijatelju. Imam prav?
Iz tvojega zapisa je razbrati, da si resnično razdvojena med svojim fantom in njegovim prijateljem. Ne veš, komu verjeti, zaupati in kako ravnati. Z vseh strani prejemaš različne informacije, sama pa nisi prepričana, kaj je res in katerim informacijam želiš verjeti. Lahko razumem, da ti je težko in da bi rada ravnala čim bolj prav.
Zelo pomembno je, da se na tej točki vprašaš, kaj pravzaprav čutiš. Ali gojiš globoka čustva do svojega fanta in si mu pripravljena njegova dejanja odpustiti, se z njim iskreno pogovoriti ter vložiti trud v to, da se oba potrudita in pričeta iskren odnos znova? So morda čustva do tvojega fanta izginila in gojiš tisto nekaj več do njegovega prijatelja? Ključnega pomena je torej tisto, kar ti čutiš in kar si pravzaprav želiš – le to te bo pripeljalo do pravega odgovora, kaj storiti. Vprašaj se, ali do fanta ne čutiš več tisto, kar si čutila včasih in se ti morda ne zdi vredno trud vlagati v nekaj, kar ne vodi v izboljšanje vajinega odnosa in ali je ta njegov prijatelj le nekdo, h kateremu boš šla stran od svojega fanta, četudi morda do njega ne čutiš nič posebnega? Veš, pričetek odnosa z nekom drugim mora vsekakor temeljiti na čustvih, iskrenosti in pristnosti ter ne zgolj kot pribežališče pred nekom drugim.
Dobro bi bilo, da se s svojim fantom iskreno pogovorita. Zaupaj mu, kako se počutiš, kaj te je prizadelo in mu povej, kaj si želiš naprej. Dopusti mu, da ti tudi sam pojasni svoje občutke, želje. Le iskren pogovor vaju bo pripeljal do poti, ki bo dolgoročno prava za oba. Ti si namreč tista, ki pozna odgovor na svoje vprašanje: ali ostati s fantom ali ne in iti k prijatelju ali ne. Le prisluhni si in se najprej pogovori sama s seboj.
Verjamem vate in ti želim vse dobro,
Anja Knez, mag. psihologije