Živjo!
Hodim v 7 razred in na prvi šolski dan smo dobili novega sošolca. njegov najboljši prijatelj je sin prijateljice od moje mame. že od nekdaj sem bila zaljubljena v mojega sosolca (kličimo ga A). Vanj sem zaljubljena že 6 let ker je pameten, prijazen ter zabaven. ta nov (kličimo ga B) je tudi prijazen zavaven sicer ni tako pameten ampak je veliko bolj privlačen. nevem kako naj razložim. vsako noc razmišljam o njima... O pa še to preden sem spoznala B sem imela kot neko obsesijo z A vsako noč sem sanjala o njem in v sanjah prišlo tudi do poljubov in tistih stvareh. Ves dan mi je bilo neprijetno.       Res sem zmedena ker nevem kako se naj odlocim z obema se dobro razumem in oba sta mi postala lepa na prvi pogled
Hvala že v naprej
• Ml
Mladostnik
Pozdravljena!
Pišeš da sta ti všeč 2 fanta in da neveš s katerim bi bila.
V tem primeru se pozanimaj kaj ta dva fanta čutita do tebe. Drugače pa poslušaj svoje srce trenutno si v zmedi ampak ne glej na to. Najbolj ti priporočam da se s fantoma družiš ju probaš še bolje spoznati.
Želim ti veliko sreče in lep dan.
Lp, Mark
• Uredništvo
Saga Lucija Škerlep

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če prav razumem, sta ti všeč dva sošolca. V enega si zaljubljena že 6 let, drugi pa ti je postal všeč pred kratkim, ko si ga spoznala. Si se s sošolcem A že kdaj pogovarjala o tem, kaj čutiš do njega? Morda veš, kaj on čuti do tebe?
O čem pa bi se rada odločila? Če si želiš, da eden od njiju postane tvoj fant, ti svetujem, da z vsakim od njiju preživiš nekaj časa. Morda pri kakšni dejavnosti, nalogi, morda gresta skupaj domov ali kaj podobnega. Sošolca A verjetno že bolje poznaš, glede sošolca B pa verjamem, da se boš lažje odločila, ko ga boš nekaj časa poznala ali ko se bosta kdaj družila. Svetujem ti, da nato izbereš tistega ob komur se bolje počutiš in mu poveš, kako čutiš do njega.
Če pa nočeš imeti fanta, lahko sprejmeš to, da sta ti všeč oba, uživaš v njuni družbi in v prijetnih občutkih, ki jih nosiš v sebi. Tudi to je mogoče. S časom boš videla kako se bo odvijal vaš odnos in morda spontano pride do tega, da s katerim od njiju postaneta par.
Če te še kaj zanima, kar napiši.
Lepo te pozdravljam,
Saga Lucija Škerlep, dipl. inž. agr., BAK psihoterapevtske znanosti; specializantka psihoanalitične psihoterapije