Hej! Nekj bi vam rada povedala kr sm ze nekj casa u dilemi in me muci ze kar nekaj casa. Torej pa zacnimo. Mam enga prjatla k sva se spoznala prek snapa ja vem d je to zlo narobe kr sm ga dodala nzj k me je dodou ampk k boste naprej zvedl boste ugotovil da mrbit to ni bla taka velka napaka. Prhaja iz teh krajev k js, je isti letnik k js, sam vidla se še nisva nkol u zivo. Skratka odkar me je dodov sva se pogovarjala vseh 65dni vsak dan po veckrat. Najni chati so bli ucas res dolgi ampk se mi je blo fajn z njemu pogovarjat pa ja zdej boste rekl kk nej zaupam neznancu. Pac zaupala sm mu kr ga niso ble sam besede, ampk je dokazu d mu ni lih usen ce se kej zgodi z mano. Zmerj kdr sm bla zalostna mi je stal ob stran pa potolažu pa deliu negove izkusne in kko se je on spopadeu z njimi in to mi je zlo pomagal. Postala sva zlo dobra prjatla sam sva se zmenla d bova samo prjatla kr on je u drugo in pac je tko uredu obema. Pol sm bla pa zlo zmedena enkrat k sm mu rekla ce bi sou zdj spat k je ze pozn pa on rece de bo su tkrt k js k drgac bo skoz zivcen k bo gledu na fon kdaj sm mu js kj odpisala. Pol je reku da bo su gleat zvezde pa sm rekla da je oblacn ka je dezval po je pa reku ce mu lah poslem moje oci pa bo namest zvezd gledu moje lepe oči. Tkrt sm si misnna ok pa sej se itk sam heca. Pol so pa cez nekj casa najni chati kr izginil nc ni pisu, js mu tut nism in nwm ka se je umes dogajal. In ucer mi je pa napisu spet tko k ponavad dobro jutro pa sva se pogovarjala. On je res dobr prjatu sam nwm zka se tko zdj zadne case nc ne oglasa, a sm kj narobe nrdila al bi mi rd kj povedu, ga kj muci, a slucajn kj cut do mene? Js sm res zmedena sam direkt ga pa ne upam uprasat. Lp
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si preko Snapchata spoznala fanta, s katerim sta si dopisovala vsak dan in se spoprijateljila. Dogovorila sta se, da bosta ostala samo prijatelja, ker je on zaljubljen v drugo punco. Ti si se s tem strinjala. Glede na tvoj zapis sklepam, da pa je vajin prijateljski odnos prišel do točke, ko bi lahko sklepali že na kaj več. Vendar se je kmalu po tem zgodilo to, da sta se nehala pogovarjati. Verjamem, da si bila ob vsem tem zaskrbljena, žalostna in v dvomih, kaj bi lahko to pomenilo.
Sprašuješ ali si ti naredila kaj narobe, ali ga kaj muči oz. če kaj čuti do tebe. Izpostavila si, da si zmedena ampak ga o tem ne želiš vprašati. Razumljivo je, da si zmedena in da nisi prepričana zakaj se tvoj prijatelj vede na ta način. Odgovore na ta vprašanja pozna namreč samo on. Razlage oz. vprašanja, ki si si jih zastavila so na mestu in obstaja možnost, da je res kaj od tega. Na drugi strani pa obstaja možnost, da je razlog za njegovo vedenje povsem drugačen. Čeprav si omenila, da si ne želiš, da bi ga o tem povprašala, ti sama svetujem prav to. Glede na to, da sta prijatelja mu lahko iskreno poveš, da si v skrbeh zaradi vsega tega in da ne veš zakaj se tako dolgo nista pogovarjala. Samo na ta način boš lahko dobila odgovore na svoja vprašanja.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije
• Ia
Iamagirl
Hej, prijatelju sem izpovedala svoja čustva, da sem zaljubljena ter da mi je usec. On je bil čisto šokiran in me spraševal kaj, kako to, saj to ni res ane.
Čez nekaj minut po tem mi je odpisal - recitiram: js bi biu s tabo, si zlo fajn ter lepa, ampk ne morm.
Js sm bla brez besed. U eni povedi napise nekej kar si clouk res zeli slisat in se posebej od te osebe in pol napise da ne more.
Nvm zakaj ne more, ker ga pol nisem sprasvala. Reku pa je se to, da mu lahko pisem kdr bom hotla. In tak se je najna zgodba zaklucla.
Z njim nisem nic vec govorla od tkrat. Pocutm se nekak prazno. On mi je res vlil velik veselja u lajf. Rada ga mam
• Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
hvala, da si se ponovno obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da si prijatelju izpovedala svoja čustva. Predstavljam si, da si za to zbrala veliko poguma. Izpostavila si tudi, da se je na tvojo izpoved odzval povsem nepričakovano - po eni strani je deloval presenečen, po drugi strani pa je priznal, da bi si želel biti s teboj. A vendar ga pri tem nekaj ovira. Verjamem, da si ob tem dobila kanček upanja, po drugi strani pa so bile njegove besede zate zelo neprijetne. Da si se počutila žalostno in razočarano. Da si še vedno v dvomih in se ti v mislih pojavlja tisti zakaj - zakaj ne more?
Glede na to, da si želi nadaljevati vajin odnos - misliš, da bi ga lahko vprašala o tem, zakaj ne more? Da bi imela neko informacijo o tem kaj se pravzaprav dogaja. Da bi si odgovorila na tvoja vprašanja glede vajinega odnosa. V kolikor bi bilo zate to preveč boleče, je potem odločitev da z njim prekineš stike, povsem razumljiva. Verjamem, da ti je hudo in da občutiš praznino. In tvoja doživljanja so nekaj povsem razumljivega. Ne glede na tvojo odločitev pa lahko rečem, da čas včasih res celi rane - tako je tudi v odnosu. Verjamem in upam, da ti bo čez čas lažje.
Lepo te pozdravljam
Urška Pisar, mag. psihologije