Pozdravljeni.
Pred približno 4 dnevi sem dobil Snapchat od punce, ki mi je že dlje časa všeč. Sprva je šlo vse kar dobro – pogovarjala sva se o šoli, filmih in prostem času. Ona je tudi pogosto pošiljala slike in se mi je zdelo, da je zanimanje obojestransko.V nekem trenutku mi je poslala sliko svoje sošolke in pod sliko napisala »ti si mi ful všeč«. Ker nisem vedel, na koga to misli, sem jo vprašal: »tebi ali uni na sliki?« Odgovorila je, da misli na tisto na sliki.Napisal sem da mi je všeč ena druga saj ji nisem hotel povedati da mi je všeč. Kmalu zatem se je njeno obnašanje spremenilo – začela je odgovarjati manj in me je nato odstranila s Snapchata (ni me blokirala, samo odstranila). Od takrat nimava več stika. In ko sem to povedal prijatelju jo je kljub mojem nasprotovanju vprašal zakaj me je odstranila in odgovorila je da me je odstranila kar tako. Izvedel sem da je takrat imela tudi malo slabši dan. Ne vem kaj naj zdaj prosil bi za nasvet. Razmišljal sem da bi ji povedal resnico da mi je všeč ko jo vidim naslednjič v živo.
Lep pozdrav
Unknown 1
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
hvala, da si se odprl in se zaupal.
Všeč mi je smer, v kateri razmišljaš. Pri iskrenosti ne moreš zgrešiti. Lahko dobiš seveda zavrnitev, ampak na koncu boš z mirno vestjo ponosen, da si zvest sam sebi ter iskren do sebe in do drugih.
Tako da kar pogumno, ko pride do vnovičnega srečanja, brez ovinkarjenja in igric.
Lepe praznike ti želim in naj se ti izpolni želja!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
un
unknown 1
Pozdravljeni in hvala za vaš odgovor.
Ko sem jo videl sem šel do nje in ji povedal da mi je všeč. Ona pa me je za kratek čas prib. 1s pogledala potem sem opazil da se je malo nasmehnila ter rahlo zardela potem pa je rekla ok, te nejne reakcije so se zgodile zelo hitro in verjetno so bile podzavestne. To je bilo to vse. Kaj zdaj to pmeni.
Lepe praznike tudi vam.
Unknown 1
Uredništvo
Mojca Lapi
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Te podzavestne reakcije so zmeraj tiste pristne, nepripravljene in ne-umetne. Le ugibam lahko, da jo je presenetila tvoja iskrenost. To je vrlina, ki je primanjkuje, zato te spodbujam, da jo širiš še na druge.
Lepo opažaš reakcije, verjetno si zelo empatičen, kar je tudi odlična vrlina. Zato si zaslužiš dekle, ki bo znalo to ceniti. Ne se “pomajševati” zaradi drugih, tudi če kdaj doživiš zavrnitev, ki lahko pride od koga, ki še pač ni dovolj zrel.
Glede tega dekleta pa kar naprej pogumno - povabi jo na sprehod ali daj pobudo za kakšno drugo obliko druženja.
Srečno!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
un
unknown 1
Pozdravljeni in hvala za vaš odgovor.
Ko sem videl, da je enkrat na avtobusu sedela sama, sem jo vprašal, ali lahko prisedem, in je odmaknila torbo, zato sem prisedel. Na ta avtobus hodiva oba, ker pelje do šolskega centra, ki ga obiskujeva, vendar pa hodiva na različne programe. Na začetku me je bilo malo strah začeti pogovor, zato sem ga začel šele nekaj minut pred šolskim centrom, pogovor pa je potekal kar v redu.
Naslednji dan sem jo spet opazil, da sedi sama, in sem jo vprašal, ali lahko prisedem, ter je dovolila. Pogovor sem začel kar hitro po tem, ko sem prisedel, in je potekal v redu. Pokazal sem ji tudi en projekt, ki sem ga naredil.
Ko sem jo opazil v skupni jedilnici vseh šol, me je na skrivaj pogledala in nekaj povedala prijateljicam, ki so sedele zraven nje, te pa so me nato tudi pogledale. Kasneje, ko sem s prijateljem čakal na avtobus, je prišla ena od njenih prijateljic, ki jo oba s prijateljem poznava, in nekaj časa smo se pogovarjali. Med pogovorom je kar tako omenila, da ji je tista, ki mi je všeč, povedala, da sem naredil neko stvar.
Danes pa sem slišal, da se je s prijateljicami pogovarjala o tem, da ji je všeč nekdo drug in ne jaz. Kljub temu sem opazil, da me je vseeno nekaj krat pogledala. Zanima me, kaj to zdaj pomeni in kaj so pomenili tisti znaki, ki sem jih opisal, na primer pogledi, rdečica... Drugače pa sem se tudi sprijaznil z dejstvom, da ji nisem všeč.
Lep pozdrav
Unknown 1Citiraj
Uredništvo
Mojca Lapi
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Težko vem, kaj to pomeni, lahko spet samo ugibam, tako kot ti. Menim, da si lahko mirne vesti, saj si naredil vse, s tem ko si bil iskren, direkten in neposreden. Zdaj pa ji prepusti odločitev, če bo tudi ona pokazala interes. V kolikor ga ne bo ali pa bi jasno izrazila, da ne čuti enako do tebe, je prav, da spoštuješ njeno odločitev. Ti si naredil prva dva ali celo tri korake, kar kaže na tvojo zrelost in na to si lahko ponosen!
Vse dobro.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike