Pozdravljeni. Zaljubljena sem v enega fanta ki je 2 leti starejši od mene. Šolsko leto 2021/2022 oz. To šolsko leto smo imeli šolo v naravi za učence od 5.-8.razreda.Moja sestrična je bila v 8.r.kot moja simpatija in sem ji povedala da sem v njenega sošolca takoj je rekla drugim če prav je obljubila da nikomur ne bo povedala od takrat ve cela šola v koga sem. Zelo sem zaljubljena v njega mislim da je on tudi v mene, ampak sva oba sramežljiva. Veliko se pogovarjava ko se vidiva ali pa si piševa sporočila zdaj med počitnicami, v šoli sva se veliko gledala in se pogovarjala. Zelo rad je v moji družbi ko so učitelji imeli redovalno konferenco med kosilom in 20 min. med 6.šolsko uro sem šla k njim in sem se z njim pogovarjala potem so moji sošolci bili preglasi in sem šla nazaj v učilnico da jih opozorim naj bodo tiho ker imajo učitelji konferenco. Takoj je hotel za mano ampak ga je njegov sošolec prijel za rame in ka "potisnil" v učilnico ter ga porinil na tla takoj je povzdignil glas in REKEL KAJ JE S TABO NAROBE PUSTI ME HOČEM JO GLEDATI. Ko sem šla nazaj sem šla najprej na WC in sem ga slišala to kričat. Njegov drugi sošolec je bil na hodniku in preverjal če bo kdo šel mimo ko me je zagledal je šel v učilnico in rekel naj zniža ton ker grem mimo.Včeraj sem ga srečala ko je šel z očetom da je odpeljal pšenico ki so je poželi jaz in moja mama pa sve šle tistega ki je tam glavni nekaj vprašat in sva se srečala ko sem ga zagledala sem bila zelo srečna. Tudi on je bil zelo vesel ko me je zagledal. Je pa problem da je še nlen fant v mene zaljubljen to je njegov en sošolec. Ne vem kaj naj naredim. Hočem biti z simpatijo ki je mislim da v mene. Ampak ne vem kako naj drugemu povem da najne vztraja pri meni. Moja simpatija je končala 8.r. Tisti drug ki je v mene zaljubljen pa 7. r.Tisti ki je končal 7.r. je rekel svojim sošolcem tudi moji simpatiji da je v mene ker sem zelo delavna, lepa in se lepo oblačim ter da je ljubosumen na mojo simpatijo ker je tako lepa, delavna ženska v nega in da ima srečo. Prosim za odgovor. Lp.
Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če poskusim na kratko povzeti povedano, ti je všeč fant iz tvoje šole in meniš, da so čustva vzajemna. To sklepaš na podlagi njegovih reakcij, ko greš mimo oz. se mu približaš. Sprašuješ se kaj lahko narediš, da bi izvedela ali to drži. Muči pa te tudi situacija z njegovim prijateljem, saj mu ne vračaš čustev in ne veš kako bi mu to lahko pojasnila.
Zdi se mi, da si dobro prepoznala signale, ki ti jih pošilja tvoja simpatija. Ko nam je nekdo všeč, si želimo preživljati čas z njim, ga gledati in se z njim pogovarjati - vse to opisuješ tudi ti. Kot pa si tudi že sama dobro pojasnila, sta oba malce sramežljiva in vama je težko storiti prvi korak. Lahko počakaš, da le tega stori fant, ali pa pobudi prevzameš ti. Lahko ga povabiš na sprehod/pijačo in ga spoznaš tudi izven šole. Tako bosta v bolj intimnem okolju, kjer ga lahko tudi neposredno povprašaš kakšna čustva goji do tebe. Če bi ti bilo neprijetno to storiti v živo, lahko najprej poskusiš preko telefona ali socialnih omrežij.
Skrbi pa te, ker je vate zaljubljen njegov prijatelj. Predstavljam si, da si se znašla v težki situaciji, saj fanta ne želiš prizadeti. Pomembno pa je, da na prvo mesto postaviš sebe in svoje občutke. Če ti omenjeni fant ni všeč, je najbolje, da si iskrena in mu to poveš (lahko mu npr. pojasniš, da ga vidiš kot prijatelja in ne partnerja). To je tvoja odločitev, ki jo morajo drugi spoštovati.
Če bi se želela še o čem pogovoriti, sem ti na voljo.
Vso srečo.
Taja Širca, dipl. biopsihologinja
An
Angel2010
Dober dan. Hvala za odgovor. Lep pozdrav