Hejj
No pisem zato ker sem nekako zmedena v enem polozaju in nevem kaj naj naredim. Pac jaz hodim na treninge in imam tam najboljsega  prijatelja s katerim se res dobro razumem, ampak kdaj naju kdo zafrkava da sva skupi. In to me ne moti tok ampak pol je problem ker se midva dejansko kdaj obnasava mal tko kot da sva skupi. In jaz res cenim to prijateljstvo ampak sem kdaj zmedena da to postaja kej vec pa v bistvu ne vem a bi mi blo to okej al ne.
Pol po drugi strani pa mi je vsec en fant k ga vidim samo na tekmah in sva se ze pogovarjala pa to sam ne poznava se tok dobr. In tekme mamo bolj redko in pol ko nimamo tekme kdaj mislim nanj pa tudi kdaj sanjam o njem. Samo problem je da imam nek obcutek krivde in si ne upam res priznat temu mojemu prijateljemu da mi je ta iz tekem vsec ker pol nevem zakaj se mi zdi da bi bilo cudno in da bi ga malo uzalila.
Res bi prosila za kaksen nasvet????.
Hvala
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si podelila svoje dileme. Iz tvojega zapisa razbiram, da si se znašla v situaciji, ki ti prinaša kar nekaj zmede in skrbi. Po eni strani imaš ob sebi prijatelja, s katerim si zelo povezana in ob katerem se dobro počutiš, hkrati pa se sprašuješ, ali so tvoji občutki do njega morda več kot le prijateljski. Po drugi strani pa opažaš, da ti je všeč tudi nek drug fant s tekem. Povsem razumljivo je, da ob tem ne veš najbolje, kaj si misliti o svojih občutkih ter kako ravnati v prihodnje.
Včasih se zgodi, da smo z nekom tako povezani, da se od zunaj zdi, kot da sta par, ali pa se tudi sami vprašamo, ali morda tudi sami upamo na kaj več kot prijateljstvo. To še ne pomeni, da moraš takoj vedeti odgovor. Občutki se lahko skozi čas spreminjajo in razvijajo. Zato si lahko dovoliš, da jih nekaj časa samo opazuješ ter vidiš kako se počutiš ob vsakem od obeh fantov. Se s prijateljem veseliš predvsem druženja in pogovorov z njim ali si želiš tudi stvari, ki jih običajno povezujemo z zaljubljenostjo? Kako bi se počutila, če bi ti prijatelj povedal, da mu je všeč drugo dekle? Takšna vprašanja nam lahko včasih pomagajo bolje razumeti lastne občutke. Zanimivo se mi zdi tudi, da ob misli na fanta, ki ti je všeč, občutiš krivdo do svojega prijatelja. Morda se lahko vprašaš, od kod ta občutek prihaja? Ali imaš občutek, da bi ga s tem prizadela? Ali pa te skrbi, da bi se vajin odnos spremenil? In ne pozabi, da nas včasih občutek krivde spremlja tudi takrat, ko v resnici ne delamo nič narobe. To, da ti je všeč nekdo drug, ni izdaja prijateljstva. Prav tako ni nič nenavadnega, če ti je v tem obdobju všeč več oseb na različne načine. Pomembno je predvsem, da si vzameš čas in poskušaš ugotoviti, kako se počutiš ob vsakem od njiju in kaj si sama želiš. Vzami si čas brez potrebe, da bi hitela z odločitvami ali komurkoli karkoli priznavala. Včasih odgovori pridejo, če si dovolimo za trenutek samo biti malo zmedeni in sami s seboj, brez pritiska pred iskanjem popolnega odgovora. In ravno ta čas nam pomaga, da bolje razumemo svoje občutke.
Želim ti veliko poguma pri raziskovanju tega, kar čutiš.
Lep pozdrav,
Lara Bukovec, dipl. psih. (UN)