Stara sem 19 in pri 13 me je mama spolno zlorabila. Bila je zelo stroga, ni mi dovolila imeti fanta, simpatije ali kakrsen koli stik z fanti. En dan sve se okoli tega kregali da z sosolcem se pac moram dobit ker imava naredit skupno nalogo (nek power point je bil), z njim v par me je dala uciteljica, a tega ni verjela ne razumela, porinila me je na posteljo in nasilno porivala prste v noznico da me je zelo bolelo in krvavela sem, zraven je pa govorila to ti bo fant delal, vidis da sex ni dober, vidis da sex ni zate.
Cez ta leta sem na to malo pozabila potem pa zdaj pri teh letih ko imam fanta imava v zvezi resne tezave, burne prepire, konstantno nesoglasja, menin da zaradi mene ker so zdaj na plano zacele hodit vse mije traume, vkljucno z to ki sem jo zgoraj napisala, ker se mi ta zloraba zadnje dni najbolj flesha po glavi.
menite da je to vzrok tezav v razmerju, moje pozabljene traume ?
Uredništvo
Julija Pelc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kar si napisala je težka in boleča izkušnja, ki se je za nekaj časa pomaknila v ozadje. Ravnanje mame je bilo povsem neprimerno, nedopustno in se ne bi smelo zgoditi! Da, to je spolna zloraba. A si kdaj sploh uspela povedati komu od odraslih (doma, v šoli), kaj se ti je zgodilo? Si dobila od koga kakšen odziv. Sta z mamo kdaj še omenili ta dogodek?
Zagotovo sta odnos s fantom in spolnost lahko sprožilca tvojih flashov, ki so posledica travmatske izkušnje. Prepiri s fantom pa so posledica dodane kompleksnosti odnosa, tega soustvarja tudi fant, ne le ti. Zagotovo je pomembno, da se vključiš nekam v obravnavo, strokovnjaku, kjer boš lahko vse, kar se poraja za nazaj in za zdaj z nekom besedila in našla več opore tudi zase. Spolna zloraba ne zastari - si glede tega mislila morebiti sporočiti še komu (CSD, Društvo za nenasilno komunikacijo..., Združenje za MOČ ).
Lahko se obrneš na Center za duševno zdravje v bližnjem ZD ali na organizacijo POSVET, da dobiš psihološko podporo za sedanje stiske, odnosne izzive. Pomembno jih je nasloviti in se podpreti, da boš lahko nadaljevala s svojimi vsakodnevnimi cilji in odnosi. Si v šoli ali že v službi?
Navijam, da najdeš pomoč tudi v živo.
Julija Pelc, univ. dipl. psih., spec. psihološko svetovanje, geštalt psihoterapevtka