Pozdravljeni!
Že tri leta mi je všeč en sošolec (zdaj bivši) ki veliko časa preživi v ženski družbi.
Večino časa ko se pogovarjava sva si zelo blizu in si gledava globoko v oči ali paa se hecava v smislu da bi lahko kaj imela (da bi ga lahko poljubila)
Na rojstnem dnevu enega od bivših sošolcev na katerem smo bili praktično vsi se je veliko objemal z mano, a seveda tudi z drugimi puncami, kar me je zelo zmotilo a sm vseeno verjela da največ pozornosti posveča meni.
Tenzija med nama ko sva se gledala v oči in si bila zelo blizu (glasba je bila tako glasna da sem mu morala govoriti v uho) in vsako sekundo sem si bolj želela da me poljubi.
Seveda se to ni zgodilo in sedaj sempreveč sramežljiva da bi ga povabila ven, ga pa vseeno ne zanimam toliko, da bi on povabil mene... ker pa od sedaj napej ne obiskujeva niti iste šole so bodo najini kontakti zagotovo prekinili.
Jaz pa razmišljam le o tistem želenem poljubu, njegovem pogledu in objemu.
PS: z razmišljanjem mislim jočem in to neprestano
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Pišeš, da ti je že dolgo časa všeč (sedaj bivši) sošolec, s katerim imata očitno kar tesen (prijateljski) odnos. Med vama večkrat pride do namigovanj, da bi se lahko zgodilo tudi kaj več. Vendar pa je videti, da si je fant prav tako blizu z drugimi sošolkami. Sama si želiš verjeti, da si je s tabo bližje kot z ostalimi in da ti posveča več pozornosti kot njim. Moti te, kadar objema druga dekleta, in želiš si, da bi se med vama razvilo kaj več. Želiš si, da bi te povabil ven, toda meniš, da se to ne bo zgodilo, saj ga ne zanimaš toliko. Obenem pa si sama tega ne upaš storiti. Bojiš se, da bosta sedaj, ko nista več sošolca, izgubila stike.
Situacije, ki jih opisuješ, ko med vama čutiš napetost in si želiš njegovega poljuba, morda sama doživljaš drugače, kot jih doživlja on. Iz tvojega pisanja je videti, da je on edini, ki te zanima. Po drugi strani pa se on očitno podobno vede do drugih deklet. To lahko pomeni, da ga zanima več deklet, ali pa nobena od njih. Morda mu predvsem zelo godi pozornost, ki jo od vas dobiva, in niti ne razmišlja globlje o tem, kaj ti oz. ve čutite do njega. Dejstvo pa je, da so tvoji občutki do njega več kot le prijateljski. In glede na to, da sama praviš, da te najbrž ne bo povabil ven, je verjetno edini način, da ga povabiš sama.
Verjamem, da to zate ne bo najlažje izvedljivo, saj ne veš, kako se bo fant odzval na tvoje povabilo. Menim pa, da v resnici lahko pridobiš več kot izgubiš. Če sprejme tvoje povabilo, boš dosegla, kar si najbolj želiš. Če pa ga zavrne, lahko iz tega vseeno pridobiš več stvari. Prvič, končno boš vedela, kaj fant čuti oz. ne čuti do tebe, in se ne boš več ves čas spraševala, kaj bi se lahko zgodilo med vama. Tako ga boš sčasoma tudi lažje prebolela. Poleg tega pa boš na ta način vadila pristopanje do fantov, ki so ti všeč, zaradi česar ti bo pri naslednjem to verjetno lažje storiti.
Držim pesti, da ti uspe zbrati pogum in narediti ta prvi korak. Menim, da je življenje prekratko, da bi izpoljevanje svojih želja prepustili drugim oz. čakali, da oni pristopijo do nas. Prevzeti odgovornost in narediti stvari, ki si jih želimo, je res lahko strašljivo, se pa skoraj vedno izplača!
Lepo se imej,
Anja Rakovec, mag. psihologije