Hej sm k... In se sprasujem zakaj ne morem bit v nobenga zaljubljena se posebi en fant k dejasnko hocem bit kr se ze pog 1 leto pa se kr ne morm bit v njega uglavnim pac ka nej nardim kr ga mam tut ful rada pa to sam najbol cudno mi je kr sm uzalena cr si dopisuje z kero drugo pa to likeee ka je z mano narobe
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Razumem, da se počutiš zmedeno in da te ta situacija spravlja v nelagodje. Včasih je res, da se zaljubljenost ne zgodi tako hitro ali v isti obliki, kot smo si predstavljali. Zanima me, kaj zate sploh pomeni zaljubljenost? Si kdaj že bila zaljubljena, pa sedaj čakaš, da boš čutila podobne občutke?
Zanimivo je, da si že leto dni v stiku s tem fantom, pa še vedno nimaš tistih občutkov, ki bi jih pričakovala. Občutek zaljubljenosti se spreminja glede na obdobje v življenju, na osebno rast in tudi na dinamiko med ljudmi. Tako kot ti, si tudi ti kot oseba bolj odrasla in razvijaš svoje misli in občutke na drugačen način kot pred letom dni. Mogoče je, da se ti zaljubljenost preprosto ni pojavila na enak način, kot si to pričakovala.
Tudi občutek, da te moti, ko se fant dopisuje z drugo osebo, je lahko znak, da v njem vidiš nekaj posebnega. To lahko nakazuje na ljubosumje, kar je povsem naravno, ko nam je za nekoga mar. Lahko ga čutimo, ko imamo romantična čustva do osebe, a ni nujno – pojavilo bi se lahko tudi do prijateljice.
Pomembno je, da se ne obremenjuješ s tem, če čutiš, da zaljubljenost ni tako hitro prišla. Mogoče pomeni prav to, da se moraš še bolje spoznati in razumeti, kaj ti je v tem trenutku pomembno. Razmisli, kaj v resnici čutiš do njega in zakaj te tako moti dopisovanje z drugo punco.
Upam, da ti bo to nekoliko pomagalo pri razumevanju svojih občutkov! :)
Cita Jenko, mag. psihologije