Pozdravljeni
Dvakrat sem bila v bolnici, ne najdem študentskega dela, popravljala sem maturo, vpisala sem se na napačno šolo, sošolci me ne marajo, debela sem in nosim očala, sem izvedela, da imam polsestro.
Zakaj imam takšno nesrečo?
Vidim svoje sošolke in sošolce kako imajo vse pošlihtano in zastavljeno kaj hočejo v življenju. Kar jaz hočem se ne uresniči in življenje me tepe.
Zakaj imam takšno nesrečo?
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Draga "Nesrečna zvezda".
Ali lahko dopustiš videti še drugačno plat teh zgodb - mogoče se ti samo zdi, da imajo sošolci in sošolke vse pošlihtano v življenju. Ali je možno, da zares nimajo in jih vidiš v bolj pozitivni luči kot mogoče realno je, mogoče bolj za to, ker trenutno sebe vidiš slabše?
Veliko se ti je nabralo negativnih dogodkov v življenju, mi je žal za to in razumem, da potem na stvari trenutno gledaš še bolj črno/belo, še bolj katastrofično.
Ena obdobja življenja so realna težja, z več stiskami. A to za našo prihodnost še nič ne pove. Ne bo vedno vse slabo. Do ene mere so mogoče tudi "krive zvezde" oziroma nesreča, v smislu da na vse nimamo vpliva, a do ene mere pa imamo, in na teh področjih lahko delaš in vztrajaš dalje. Šola, študentsko delo, odnosi s sošolci, hospitalizacije... Je kakšno področje kjer bi lahko ti sama storila kaj da bi se stvari odvijale v bolj pozitivno oziroma zate bolj ugodno/želeno smer, seveda s podporo nekoga, ki mu zaupaš?
Javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije