Prosim če vsebino skrijete.
Imam 17 let in že kar nekaj časa razmišljam o življenju.Trenutno obiskujem 3 letnik srednje šole, za katero še zdaj nisem prepričana, če mi ustreza ter, ali sem res izbrala poklic, ki bi ga nekoč opravljala. Imam pa nekaj, kar me mori že dlje časa. Ko se pogovarjam s prijatelji, imajo ti že začrtano uso svojo prihodnost. Kaj bodo po poklicu, kaj vse bi radi dosegli medtem pa jaz, ko o svoji prihodnosti nevem še ničesar. Ne kaj bi bila, kaj vse bi rada počela, rada bi si sicer ustvarila družino vendar imam občutek, da ni fanta na tem svetu, ki bi bil s tako punco kot sem jaz  - (brez cilja in vizije, kaj bi rada počela v življenju). Trenutno vsi delajo izpite za avto, prve pomoči in tukaj sem jst brez kakršnekoli želje po tem, da bi se tudi sama lotila tega. Slabo se počutim in res sem nekako že obupana ker nevem kaj bi počela v življenju. Imam pa še eno vprašanje. Kaj je za vas SMISEL ŽIVLJENJA?
*Za vse napisane nesmisle se vam opravičujem.
• Uredništvo
Taja Širca

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej ti želim povedati, da se ne potrebuješ opravičevati za svoje vprašanje. Ni neumnega, nesmiselnega ali čudnega vprašanja. Sploh pa je tvoja stiska utemeljena in ni nič narobe, če se tako počutiš.
Vsak od nas v življenju izbere svojo pot. Nekdo že od malih nog ve kaj si v življenju želi početi, nekdo pa tega ne ugotovi do svojega 50-tega leta in takrat zamenja službo. Vse to je OK, saj bi življenje drugače bilo dolgočasno. Pomembno je, da se ne primerjaš z drugimi. To, da tvoji sošolci/prijatelji že vedo kaj bi radi počeli, še ne pomeni, da si ti slabša. Je pač tvoja življenjska pot nekoliko drugačna. Morda moraš storiti nekaj napak, da bi videla kaj ti zares odgovarja – tako kot praviš za trenutno šolo, ki jo obiskuješ. Trenutno imaš občutek, da ta poklic ni zate in glede na to, da si 3. letnik šolo lahko še vedno zamenjaš ali pa jo dokončaš in svojo prihodnost zatem preoblikuješ. Nikoli ni prepozno.
Obstajajo načini, da preizkusiš kateri poklic bi zate bil primeren. O tem lahko povprašaš svojo šolsko psihologinjo, saj je usposobljena za karierno svetovanje. Prav tako lahko poskusiš različna študentska dela, se pogovoriš z ljudmi, ki so zaposleni na delovnih mestih, ki se ti slišijo privlačna ali pa informacije pridobiš na spletu. Odločitev naj izhaja iz tebe in poslušaj svojo intuicijo. Najbolj pomembno je, da boš s svojim delom ti zadovoljna. Kar pravijo drugi in kam je njih zapeljala življenjska pot, pa zate sploh ni važno.
Omenila si tudi, da si želiš ustvariti družino. Super je, da si to prepoznala in nekatere ženske so rojene, da postanejo mame. Za to živijo in jih to osrečuje. Hkrati pa pišeš, da nobeden fant ne bo želel imeti takšnega dekleta kot si ti. Zakaj tako misliš? Ali za to obstajajo kakšni dokazi? Iz zgornjega sporočila vidim, da si zelo inteligentna, empatična in znaš zelo dobro razmišljati. Na svetu je ogromno fantov, ki iščejo takšno dekle. Morda teh stvari zdaj še ne vidiš, ampak sigurna sem, da boš kmalu ugotovila, da tudi zate obstaja nekdo, ki te bo osrečil. Le zgoditi se mora pravi trenutek.
Na vprašanje kaj meni pomeni smisel življenja bi ti na kratko odgovorila tako: da si v stiku s samim seboj, se poslušaš, spoštuješ in imaš rad. Takrat lahko najdeš srečo in razumeš kaj je tvoje poslanstvo na tem svetu. Smisel vsakega je nekoliko drugačen, v jedru pa si vsi želimo biti to kar smo. Kaj pa tebi pomeni smisel življenja?
Vso srečo ti želim,
Taja Širca, dipl. biopsihologinja