živjo, nevem kaj naj nardim, ker me vsak dan to uničuje. v glavnem, doma imamo cca povprečno 15 stopinj v hiši, ko se zaukuri, je toplo kakšne pol urce ali uro, a ker ima hiša slabo izolacijo gre ta toplota takoj ven. če sedim pri oknu, čutim, kako hladen zrak uhaja noter v hišo. vsak dan imam v sobi več in več plesni, tudi v ostalih sobah, ki imajo zunanje stene, je tako. velikokrat se doma čez to pritožujemo mi otroci, ampak obenem mene boli, da kaj čez to pojamram, ker vem da starša nista kriva za to in da želita samo dobro za vse nas..in itak ne moreta pomagati pri tem, ker je hiša bila zgrajena na provizoriš in gradili so jo moj oče in njegovi bratje na približno. zato imamo zelo slabo stanje v hiši in to me ubija, ker nemorem pomagat pri tem, nemorem povabit prijateljev k sebi domov ker me je sram glede tega, tudi vsi ki so pri nas, vedno noter sedijo v bundah, ker niso navajeni tako nizkih temperatur v hiši..pa še vem da to ni zdravo in se tok sekiram da živim v takem okolju, da zelo slabo vpliva na moje zdravje..saj nevem zakaj sploh pišem na ta forum, ker mi tudi vi ne morete nič pomagati pri tem, a vsaj ven iz sebe bom dala ker me to res ubija
hvala za posluh in lep pozdrav:)
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
žal mi je, da se soočaš s tako situacijo. Predstavljam si, da živeti v hiši s slabo izolacijo in posledično neprestani mraz pozimi, hkrati pa nabiranje plesni, ni enostavno. Povsem razumljivo je, da lahko take razmere terjajo davek na telesno pa tudi duševno počutje.Sama praviš, da se otroci večkrat "pritožujete", da pa hkrati razumeš položaj staršev, kar se mi zdi še posebej zrelo in empatično s tvoje strani. Kljub temu je prav, da izraziš svojo skrb in to, kako se pri vsem tem počutiš, da poveš, da te trenutna situacija moti in morda starše spodbudiš k skupnemu iskanju načinov, kako se učinkovito spoprijeti vsaj s plesnijo, saj je ta, kot si izpostavila tudi sama, žal, lahko zelo nevarna za naše zdravje.
Iz zapisa lahko razberem, da se zelo dobro zavedaš in razumeš svojo situacijo, da pa si hkrati želiš neke opore in pogovora. Spodbujam te, da se obrneš na kak dodaten vir pomoči, zaupaš se lahko svetovalni službi na šoli ali pa kakemu sorodniku oziroma drugi odrasli osebi, ki ji zaupaš. Žal ti verjetno tudi oni ne bodo mogli kaj dosti pomagati pri samem spreminjanju situacije, morda pa ti bodo v pomoč pri lažjem spoprijemanju z njo.
Upam, da sem te vsaj malo usmerila. Težko mi je in želim si, da bi lahko storila več. Želim ti vse dobro in da bi ti bilo v prihodnje vsaj malo lažje. V kolikor se po tem, ko si svojo zgodbo delila z mano, počutiš vsaj malo bolje, pa si seveda zelo dobrodošla, da se še kaj oglasiš.
Amadeja Jurič, dipl. psihologinja (UN)
Pa
Papaja
Živijo,
Tudi sama sem kot mala živela v hiši z veliko plesni, sedaj je je manj ampak še kar je. Razumem tudi mraz in vem kako ti je. Dala ti bom nekaj predlogov ki upam da so izvedljivi in bodo pomagali. Mogoče bi pri mrazu pomagala kaka grelna odeja električna če je nakup možen. Vem da ne moreš biti cel dan zavit v dekno ampak ko spite bi pa pomagalo pa mogoče kaj segreje tudi okolico. Obstajajo tudi električni grelniki za v štekar. Nazadnje sem jih videla v Lidlu. Pa tudi manjši radiatorji ki so sicer malo dražji okrog 50e bi se našlo kaj. Glede plesni pa je kar težko se je znebit pomagajo neke škatle v katere daš kroglice ki nase vežejo vlago pa tudi karton zraven stene ki ga vsak dan menjaš, in kaj kar greje zraven stene da se posuši vlaga. Sicer pa vsaj za kratek čas pomaga da steno obnoviš torej da skrpaš plesen ven in zakitaš ter prebeliš nazaj. Oprosti če nasveti niso pomagali in niti niso možni. Vem kako je psihično izčrpajoče sploh ko se sekiraš glede zdravja in ta občutek ko ti ni prijetno živeti v takem. Mogoče lahko pišeš tudi na kako organizacijo in bi pomagali, veliko vidim da tudi zbirajo za koga in tako pomagajo obnoviti kaj,...