Pozdravljeni,
kaj naj naredim, če me mami sploh ne mara( rekla je da jo je sram ker sem njena hči) in smo skupaj z bratcem in sestrico zaprti v sobi in ne smemo ven. Moje mentalno zdravje pa se je zaradi nje zelooo poslabšalo. Imam zelo pogoste panične napade, velikokrat se mi vrti, (nevem če imam res)anksioznost, sem se začela samopoškodovati... komaj pa čakam da dopolnem 18 let da se bom lahko odselila, ker se mi zdi da če bom še malo tukaj ne bom več dolgo med vami. No in moje vprašanje je ali naj že zdaj začnem gledati kam bom šla(verjetno v kak hostel) in ali naj se preselim k atiju, čeprav ga ni skoraj nič doma ampak bi imela vsaj malo svobode vsaj da grem lahko na wc ali pa v kuhinjo. Slabost bi pa edino se bila da imam kar daleč do avtobusne in me ne bi moral nihče peljati, ker je zelo zgodaj?
Miljonkrat hvala za odgovor
• Uredništvo
Dijana Kožar Tratnik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena.
Kar se ti dogaja, absoultno ni prav. Tvoje počutje kaže na res hudo stisko. Stisko in težave pa ima tudi tvoja mama, vendar to nikakor ni izgovor, da se lahko tako vede.
O tem, kar se dogaja pri vas doma, moraš nujno povedati nekomu odraslemu, najbolje, da v šoli. V šoli lahko sprožijo postopek namestitve v krizni center za otroke in mladostnike, kjer boste vsi otroci nekaj časa nameščeni, da se nekdo od delavcev na centru za socialno delo pogovori z mamo in očetom in da se pripravi načrt za reševanje te situacije.
Na krizni center pa lahko pokličeš tudi sama, dodajam povezavo do vseh kriznih centrov, ki delujejo v Sloveniji in njihovih kontaktov.
Strokovni delavci v kriznem centru ti bodo pomagali in te bodo usmerjali v tem postopku.
Res je nujno potrebno, da o tem čim prej spregovoriš, saj je to, kar doživljaš ti in tvoja brat in sestra, psihično nasilje in se samo od sebe ne bo nehalo.
Želim ti veliko poguma. Če potrebuješ še kakšno dodatno informacijo, se prosim javi.
Lepo te pozdravljam.
Dijana Kožar Tratnik, univ. dipl. socialna pedagoginja