Imam težavo.Ta vikend sem bila na duhovnih vajah in mi je en fant postal zelo všeč.Ne poznava se in tudi se nisva nič pogovarjala.Tudi iz drugega mesta je.Odkar sem doma se zelo čudno počutim in žalostno ker vem da ga nebom več videla in ves čas samo o njem razmišljam in govorim.Velikokrat sva se pogledala in to se mi je še največ stisnilo v srce.
Ali mi lahko date kakšen nasvet kaj naj naredim.
B_
B_punči
Ojla! Obstaja upanje da se bosta še videval na duhovnih vajah :) upam da se to zgodi, pomembno je da se začneš z njim pogovarjati ker lahko postaneta prijatelja in se bosta videla še kdaj drugič ne samo tam<3
le
legvan
Oj,
sem slišal kaj se je zgodilo, glavno je da ne nehaš verjeti, saj nikoli ne veš kaj nam pripravlja življenje, če verjameš v usodo in je on "ta pravi" se bosta gotovo še srečala. Moj nasvet: povej kaki prijateljici ter se pogovori z njo, če je res da se bosta še srečala na duhovnih vajah ali vsaj na birmi, moraš verjeti v te priložnosti, ki nam jih bog daje ter jih izkoristiti kakor veš in znaš, v kolikor take priložnosti ne bo, ne obupaj, pač pa verjemi vase ter v božjo dobroto. Še nekaj( nasvet iz neke super kul knjige) čas bo v vsakem primeru minil, na nas samih je da ga izkoristimo ter živimo svoje sanje, življenje teče dalje, ne glede na to kaj se zgodi????.
Z najboljšimi upi!
Uredništvo
Katja Nastran

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vidim, da si dobila že nekaj prijaznih nasvetov in spodbud od svojih vrstnikov. Hvala za zaupanje, da si se obrnila na našo svetovalnico.
Napisala si, da si na duhovnih vajah srečala fanta, ki ti je postal všeč, in si sedaj žalostna, da ga ne boš več videla. Čeprav se nista pogovarjala, sta se večkrat pogledala in to se ti je vtisnilo v srce. Veš, tudi sama sem bila v času najstništva večkrat na duhovnih vajah in se spominjam podobnih dogodkov, kot jih opisuješ. Seveda pa sedaj kot odrasla ter kot poročena žena in mama gledam nanje drugače kot odraščajoče dekle.
Kaj lahko narediš, se sprašuješ? Mislim, da se moraš najprej odločiti, ali si želiš stika s tem fantom. Če nimaš njegovega kontakta, žal težko kaj narediš. Če bi rada stopila v stik z njim, bi morala nekako dobiti njegov kontakt. Mogoče se lahko obrneš na kakšnega skupnega prijatelja ali pa na animatorje, ki so bili z vami na duhovnih vajah.
Mogoče pa njegovega kontakta ne boš dobila ali pa bo preteklo veliko časa, preden se bosta srečala na kakšnih drugih duhovnih vajah, mogoče v Stični ipd.
Ampak kljub temu je to lahko priložnost, da pri sebi razmisliš, česa si želiš. To, da si ga srečala in ti je postal všeč, je nekaj zelo lepega in nekaj, za kar si lahko hvaležna. Naravno je, da se pri tvoji starosti začneš zanimate za fante. Začenjaš spoznavati, kaj se ti zdi pomembno pri fantih, kakšni fantje so ti všeč, katere lastnosti in vrednote so zate pri fantih pomembne itn. Spoznavaš tudi sebe, kaj doživljaš ob stikih s fanti, kaj ti je všeč in kaj ne ipd. Pri tvojih letih mogoče že razmišljaš, da se boš nekega dne zaljubila, imela fanta in da se boš nekoč poročila in imela moža.
Do takrat je sicer še daleč, ampak temelje za dober odnos s fantom in kasneje za dober zakon, pa lahko postaviš že v mladosti. Predvsem tako, da poznaš sebe in si trdna v svojih vrednotah. Ljudje imamo svoje želje, pričakovanja in načrte, ampak življenje nas tudi preseneti in nas pelje na kakšno novo pot. Ne morem ti zagotoviti ali boš tega fanta še kdaj videla, ali bosta postala prijatelja ali celo par.
V kolikor si verna, ti je lahko v oporo tudi molitev.
Morda se o tem pogovoriš s kakšno prijateljico ali pa s svojo mami, sestro, teto, sestrično ali babico. Starejše sorodnice skrivajo marsikakšno modrost in ti na poti odraščanja lahko nudijo podporo. S prijateljicami ob strani pa je vse lažje, od šole pa do fantov.Medtem, ko čakaš, kaj se bo zgodilo, pa ne pozabi živeti svojega življenja. Hodi v šolo, uči se, druži se s prijatelji, razvijaj svoje talente, spoznavaj sebe in svet, pomagaj drugim … Bodi hvaležna za svoje življenje in ljudi, s katerimi ga živiš.
Želim ti vse dobro,
mag. Katja Nastran, univ. dipl. psihologinja