Zelo me skrdi ker sem zaljubljena v fanta ki me ne mara
• Ma
Mark
Pozdravljena!
Praviš da te skrbi ker ti je en fant všeč. To ni nič takega probi se zbližati znjemu pristopi do njega nekaj ga vprašaj nekaj kar ga nebo preživelo in da nebo izpadlo čudno spet nevem iz kake okoliščine ga poznaš če ti je sošolec ga vprašaj npr se izmisli da si pozabila datum kdaj pišete slovenščino ali kaj podobnega in tako nadaljujeta pogovor. Če pa ti ni sošolec pa ko ga opaziš samega pristopi do njega in ga vprašaj npr. Hej ker razred si kašen program obiskuje in potem se mu predstaviš in probaš skleniti neko prijateljstvo z njim in počasi nadaljuješ. Če pa potrebuješ kak boljši nasvet ti lahko dam discord in ti tam lahko pomagam ker se že tam veliko okvarjam s problemi najstnikov. Upam da sem ti vsaj malo v pomoč.
Lp, mark
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
svojo skrb si opisala zelo na kratko, zato ti lahko podam samo splošen odgovor. Če želiš, lahko napišeš še kaj več o tem in ti odgovorim bolj konkretno.
Napisala si, da te skrbi, ker si zaljubljena v fanta, ki te ne mara. Ali je fant že izvedel za tvoje občutke do njega ali je to, da te ne mara, zgolj tvoje sklepanje? Če gre za drugo, ti predlagam, da mu na nek način pokažeš, da ti je všeč – izberi tistega, ki se tebi zdi najbolj ok. Lahko mu na primer daš kakšen kompliment, mu nastaviš listek s sporočilom oz. na nek način poskušaš navezati stik z njim. Glede na njegove odzive boš lahko sklepala, ali si želi poglobiti vajin odnos ali ne. Tako kot je pisano obdobje mladostništva, polno prijetnih in neprijetnih občutkov, je tudi pri zaljubljenosti tako, da doživljamo prijetna in tudi manj prijetna čustva. Ko nam je nekdo všeč, želimo preživljati čas s to osebo, se dobro počutimo v njegovi bližini. Pogosto pa se zgodi, da simpatija ni obojestranska in je želja po poglobitvi odnosa enostranska. Tudi to moramo sprejeti in vedeti, da to ne bo zadnja priložnost za ljubezen.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom vsaj malo pomagala. Lepo te vabim, da svojo skrb še dodatno pojasniš, da ti lahko odgovorim bolj konkretno.
Bodi dobro.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije