Pozdravljeni,
čeprav iskreno povedano ne pričakujem, da bom dobila odgovor pravočasno se vseeno obračam na vas.
Zelo me je strah moje izpitne vožnje, ki jo imam v petek. Sicer vozim že veliko časa (začela sem s 16 leti in imam kar nekaj ur viška prav zaradi tega, da ne omenjam vožnje s starši) in imam veliko izkušenj se še vedno počutim zelo izgubljeno in me je strah, da bom naredila kakšno brezvezno napako ali pa kasneje tudi če opravim izpit kakšno usodno. Preprosto si ne zaupam (moj inštruktor je večkrat poudaril, da sem dobra voznica, da se mi vidi kilometrina ampak da sem zelo nesamozavesten)
Živčna sem že kakšen teden in kar malo komaj čakam, da bo konec. Piko na I pa da moja zadnja ura vožnje pred izpitom, ko mi je uspelo narediti kar nekaj katastrofalnih napak in sem videla da je tudi moj inštruktor kar razočaran. Na poti domov sem celo jokala.
Vem da je izpit stvar ki jo redko kdo opravi v prvo je pa res da imam že okoli 60 ur in ostali pravljajo z pol manj. Že itak je bil to ogromen strošek in tudi starši niso navdušeni nad tem da imam toliko ur (jih razumem). Preprosto se počutim kot da je vse odvisno od mene ampak hkrati tega ne morem nadzorovati.
• Sr
Srecno pot
Zaupaj vase in bos naredila.
Veliko srecno prevozenih kilomettov to zelim, bodoca mlada voznica.
Lp
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
mogoče je izpitna vožnja že za tabo, v kolikor še ni, naj ti najprej zaželim veliko sreče in znanja.
Pišeš, da te je zelo strah izpitne vožnje, saj nisi prepričana v svoje znanje in sposobnosti, ne glede na to, da si s strani inštruktorja že večkrat dobila potrditev, da si dobra voznica. Verjamem, da ti opravljanje izpita predstavlja velik vir stresa, sploh ker je v današnjih časih težko opraviti izpitno vožnjo v prvo. K temu dodatno prispevajo finančni stroški, ki zagotovo niso majhni. Predstavljam si lahko, da se ob vsem tem počutiš utesnjeno, žalostno in napeto.
Verjetno si do sedaj že večkrat zasledila, da se nam lahko v trenutkih ko bi si želeli najboljše izide, zgodi prav to, da naredimo kakšno napako. Napaka, ki se nam v tistem trenutku (povsem razumljivo) zdi gromozanska in nam odpira številna vprašanja. Podobno bi lahko posplošili na tvojo zadnjo uro pred izpitno vožnjo. Ker si bila že dlje časa pod stresom in si bila pravzaprav izmučena od vseh čustev, ki so te spremljala v tem zadnjem obdobju, si naredila nekaj napak. Napak, ki jih sicer ne bi naredila, glede na to da ti gre vožnja dobro od rok. Verjamem pa, da so te napake potrle in ti povzročile to, da si še v večji meri dvomila vase. V prihodnje lahko skušaš v trenutkih, ko si pod stresom in te to ovira pri doseganju tvojih ciljev, najti načine za sprostitev. Poslužiš se lahko različnih tehnik sproščanja, ki ti bodo pomagale, da boš lahko resnično pokazala to kar zmoreš. Da boš lahko zaupala vase.
Je res, da predstavlja vozniški izpit velik strošek. Je res, da se po neuspešni vožnji zdi, da ti ne bo nikoli uspelo. Lahko pa skušaš na vse pogledati iz drugega zornega kota - se učiš za izpit ali za življenje? Ali morda neuspeh predstavlja možnost, da bom naslednjič, ko mi uspe, še boljša? Verjamem, da se ob neuspehu sprva zdi, da se ti podira svet. Čez čas, ko imaš priložnost neuspeh predelati pa vidiš, da je bil ta dobro izhodišče za vse nadaljnje uspehe.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Urška Pisar, mag. psihologije
• Li
Lili004
Pozdravljeni ponovno:)
Zdelo se mi je lepo, da tudi z vami delim veselo novico. Izpit sem opravila.
Na koncu sem bila kar sproščena in naudušena, ko pa se je ocenjevalec usedel v avto sem bila malo živčna, ampak je šlo brez večjih spodrsljajev.
Zdaj ne je sicer še vedno malo strah voziti (še posebej če sem sama v avtu) ampak vem da je ključno da zdaj vozim čim več, ker bo vedno lažje. Sem se pa s starši dogovorila, da gremo lepo počasi in postopoma.
Res sem vesela, da mi je uspelo in da so vsi tako razumljivi z mano. Prej sem se vožnje predvsem bala, zdaj pa se je šekar veselim ????
• Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si delila to veselo novico. Želim ti srečno in predvsem varno vožnjo.
Lepo te pozdravljam.
Urška Pisar, mag. psihologije