zdravo
hodim v 8 razred in hrepenim po nekom pa neki ljubezni dozaj se nikoli nisem bila zaljubljena ali imela fanta resnicno samo se otem razmislam kdaj bo prisel v moje zivljenje negdo ki ga bom lahko ljubila jajajaja vem kaj bota rekli premlada si se,za fante se bo cas,ko bo prisa bo prisa,imeta fanta je velika odgovornost,pocakaj se malo bo ze prisa...blablabla jas pa hrepinim po nekem zelna sem da bi se stisnila k fantu v objem ali se znijm poljubala nocem biti sama zelim si nekoga ki bo mi grel srce hocem probat ta obcutek kako je ce si zaljubljen da samo o tej osebi ramislas morem rec da imam kar veliko prijateljev ki so moski samo do nobenega necutim nic vec kot prijateljstvo
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Živijo, Ema,
Hvala za tvoje zaupanje z vprašanjem. Mislim, da je pomembno in na mestu.
Govoriš o tem, da si želiš ljubiti in biti ljubljena, hrepeniš po dotikih in bližini - da želiš izkusiti občutek zaljubljenosti, tega, ko ti nekdo ogreje srce.
Želje in hrepenenja začutimo takrat, ko smo na njih pripravljeni. Če čutiš hrepenenje po ljubezni in bližini je to zate očitno čas, ko to potrebuješ in je to povsem normalno.
Občutka zaljubljenosti pa se žal ne da začutiti na silo. Tako kot, če bi želela biti na silo srečna ali na silo prestrašena. Občutke nam vzbudijo določene okoliščine, odnosi,  v katerih se znajdemo. In tudi zaljubljenost se zbudi v nas, če srečamo nekoga, ki nam ogreje srce. Očitno tvoji prijatelji, do katerih praviš, da ne čustiš ničesar več, kot prijateljstvo, v tebi ne zbudijo tega.
Zato bi te tukaj vprašala, ali že veš, kako pri tebi zgleda občutek zaljubljenosti? Mogoče kakšne so tvoje ideje o tem, kako bi moralo zgledati? Kako bi vedela, da si zaljubljena?
Občutki zaljubljenosti, objemi, poljubi se zgodijo v odnosu, kjer dva čutita podobno. Kako pa to vzbuditi ali prebuditi pa je, po mojem mnenju, večno vprašanje. Če bi to vedeli, danes nebi imeli toliko slavnih pesmi in romanov. :)
Spodbujam te, da si za ljubezen odprta, da raziskuješ te svoje želje in hrepenenja in jim pustiš prosto pot, da najdejo svoj pravi odraz, bližino, ki bo všeč tebi, ljubezen, ki bo všeč tebi. Ti in tvoje telo bosta že začutila, kdaj bo za to pravi čas. Le pogumno.
Če pa boš imela še kakšno dodatno vprašanje ali misel, pa te vabim k dialogu.
Eva Žukovec, bak. psihoterapevtske znanosti, SFU Ljubljana