Kaj naj storim da nebom imela več želje po smrti, že celo leto si želim umreti, tukaj se sploh nepočutim zaželjeno in sprejeto. Verjamem pa da je po smrti vse veliko lepše, zato sploh ne vidim fore v življenju. Tukaj se nimam tako slabo kot nekateri, vem da bi mogla biti hvalezna za to kar imam, ampak ko veš da te čaka nekaj lepšega, nekje, kjer si sprejet, zakaj bi potem sploh želel živeti?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Življenje je vredno, tudi če se ti v nekaterih obdobjih življenja to zdi težje verjeti. Obstajajo ljudje, ki si jim pomembna, edinstvena si in vsekakor vredna. A lahko o teh težkih mislih s kom govoriš, lahko komu zaupaš svoje stiske in težave?
Praviš, da se nimaš slabo. Vidim, da si zmožna razmišljati širše, kar je fino.
Kaj pa meniš,da bi moralo biti drugače oziroma kaj bi se moralo spremeniti, da želje oziroma misli na smrt ne bi bile tako prisotne? Zagotovo se da kaj spremeniti, izboljšati. Življenje je vredno, vsako, in vsekakor tudi tvoje.
Če bi želela pogovor ga lahko dobiš - preko naše svetovalnice je na voljo tudi chat. Sicer pa svoje stiske prosim zaupaj komu od odraslih, ki mu zaupaš in bosta skupaj našla kakšne rešitve,da bo teh misli manj in življenje zate bolj smiselno. Smisel lahko najdemo v zelo raznoraznih stvareh, tudi ti ga zagotovo lahko.
Lep pozdrav in javi se še kaj.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
• Fl
Fly
Ko se skušam o tem skom pogovorit, mi rečejo da se imam predobr in da nimam kj za razmišljat o tem. Zato sem ljudem nehala zaupat o teh stvareh. Umreti si predvsem želim tudi za to ker pogrešam ljudi ki so umrli in si želim biti z njimi.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena. Kdo ti reče to, da se imaš predobro? Ljudje smo si različni o tem kaj je za nekoga grozno, slabo, dobro ali odlično. Zate je to pomembna tema in pomembno je da si slišana.
Obstajajo različni načini, da se čutimo bližje ljudem, ki jih ni več med nami - obisk groba, slike, pisanje pisem, "oltarček", njihove stvari ki jih naprej uporabljamo ali pa imamo shranjene... Prakticiraš kaj od tega?  Spominjamo se jih lahko na mnogo načinov, ki nam malo potešijo bolečino in praznino.
Občutek sprejetosti je nekaj, kar lahko dobimo tukaj, poišči tako osebo, zagotovo je kakšna v tvoji bližini. Ali se lahko obrneš na šolsko svetovalno službo ko si v stiski? Na kakšno prijateljico?
Lep pozdrav,