Rezat sem se zacela pred priblizno 2 leti, vse skupaj je trajalo okoli 1 leto in pol. Potem so ugotovili starsi in takrat sem imela tudi motnjo hranjenja, zato sem sla k psihiatru. Samo toliko da je malo ozadja.
Sedaj se nisem rezala ze eno leto (ne po moji volji ampak ker me je strah kaj bi naredili starsi ce bi izvedeli) in ze zadnji mesec imam zelo mocne zelje po rezanju. Poskusila sem ze vse tehnike ampak nic ne pomaga. Pocutim se kot da bi mi gomazelo po kozi in edino kar bi lahko ta obcutek ustavilo je rezanje. Zelim si spet videt kri in brazgotine, kot neka bolna nostalgija ce lahko tako recem.
Ne vem kaj naj naredim -
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svojo stisko.
Pišeš o samopoškodbenem vedenju, ki se je pričelo pred približno dvema letoma. Izpostavila si, da se zaradi strahu pred odzivi staršev, približno leto dni ne samopoškoduješ, vendar opažaš v povezavi s tem veliko stisko. Predstavljam si, da si mogla zbrati veliko moči, da si iskala druge načine za spoprijemanje s stisko.
Izpostavila si, da si poskusila že vse in imaš občutek, da ti nič ne pomaga. Predstavljam si, da se ob tem počutiš nemočno in obupano. Bi mi bila pripravljena zaupati kaj si poskusila in se ti je zdelo neučinkovito? Tako lahko skupaj razmišljava, če obstaja še kakšen konstruktiven način, s katerim bi si lahko pomagala. Pisala si tudi o drugih stiskah, s katerimi si se soočala v preteklosti. Bi lahko to, kar si zapisala na svetovalnici zaupala tudi svojemu pedopsihiatru, pri katerem si (bila) vodena? Se ti zdi, da imaš ustrezno podporo? Zelo pomembno se zdi, da v tem nisi sama. Predstavljam si, da ti je zaradi strahu o tem težko govoriti s starši. Je kdo, na kogar se lahko obrneš?
V upanju da si kmalu spet piševa te lepo pozdravljam.
Urška Pisar, mag. psihologije