Hej hoj!
Najprej najlepša hvala ker ste mi odgovorili na prejšnja vprašanja...
Rada bi imela psa...pač stara sem dvanajst in starši mi vedno pripovedujejo, kako sem jih za psa spraševala takoj ko sem znala govoriti (pbž. dve leti sem imela). Pač imam voljo, znanje, ljubezen in v hiši je zanj dovolj prostora. Živimo izven mesta imamo kar veliko posest in vem, da bi ga lepo sprejeli. Pripravljena sem se odreči svojim rečem, času in denarju...a ne vem kako naj očeta prepričam v to...mama je za in tudi bratec si ga želi...oče paaaaaa......ne vem kako naj ga prepričam da sem dovolj odgovorna...hvala za nasvete, podporo ali pa ideje...
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Me veseli, da si se že večkrat obrnila na nas in ti je naša svetovalnica v pomoč.
Praviš, da si že od majhnega želiš psa. Doma imate vse pogoje, da bi ga lahko sprejeli in tudi sama si pripravljena zanj skrbeti. S tem se strinjata tudi mama in bratec, oče pa je drugačnega mnenja. Zanima te, kako ga lahko prepričaš v to, da bi se tudi on strinjal s to idejo.
Vidim, da si psa zares želiš in tudi veš, da z njim ne bosta prišla samo zabava in veselje, ampak tudi velika odgovornost. Pri takih odločitvah je v družini potrebno veliko pogovora, da so vsi člani »na isti valovni dolžini« in se glede odločitve strinjajo. Ker praviš, da je mama istega mišljenja kot ti, ti predlagam, da se lahko mogoče najprej še enkrat pogovoriš z njo in jo prosiš, da bi se skupaj pogovorili z očetom. Še enkrat mu povejta vse razloge, zakaj mislita, da bi psa lahko imeli in mu tudi pokaži oz. odločno povej, da si zares pripravljena zanj skrbeti. Tako boste lahko morda naslovili tudi dvome, ki jih ima tvoj oče in se o njih pogovorili.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala.
Vse dobro,
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)