Vedno bolj me mika, da bi de vpisala v nek športni klub. Sicer hodim v fitnes in pogosto grem v gore ampak čutim, da mi manka tista disciplina in organiziranost ki sem jo včasih imela ko sem trenirala gimnastiko.
Hočem se tudi povezati s sovrstniki in narediti kaj za dušo. Zanima me ples, atletika, plezanje, odbojka ampam sem že 18 in se mi zdi da se ne morem kar nekam vpisati tako pozno. Niti ne poznam načina delovanja klubov v okolici. Občutek imam da bi me veliko ljudi obsojalo...
A ima kdo nasvet? :)
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da si razmišljala o vpisu v nek športni klub, ker si želiš discipline, organiziranosti, druženja s sovrstniki in predvsem nekaj zase, za dušo. Ker si stara 18, se ti v povezavi s tem pojavljajo številni dvomi, ki so vezani predvsem na to, kaj bi si o tem mislili drugi. Verjamem, da je situacija ki jo opisuješ, zate neprijetna, ker si resnično želiš trenirati, hkrati pa te skrbi mnenje drugih.
Drugi si o nas pogosto ustvarijo mnenje. In ja, zagotovo se bi lahko našel nekdo, ki bi se mu tvoja zamisel zdela sprva napačna in neustrezna. Na drugi strani pa bi se našli tudi tisti, ki bi te pri tvoji zamisli spodbujali in bi te opogumili. Najbolj od vsega pa je pomembno, kako se v dani situaciji počutiš ti. Kaj so tvoje misli in doživljanja glede tega. Ker si ti tista, ki živiš svoje življenje, ki živiš s svojimi željami in občutki. Zato te spodbujam, da najprej sploh raziščeš kakšne so tvoje možnosti glede treniranja v nekem klubu. Verjamem, da boš našla neko rešitev, ki bo zate sprejemljiva. Prav tako pa mislim, da se takšne želje, kot si jo opisala zdaj sama, zelo spodbujajo.
Glede na to, da imaš širši spekter interesov, lahko to pomeni predvsem to, da imaš več možnosti, da boš res našla nekaj zase. Ker si omenila tudi, da nisi prepričana kakšne možnosti klubi ponujajo, razmisli na kakšen način bi prišla do teh infromacij. Boš kar neposredno kontaktirala klube, se boš raje obrnila na kakšno osebo, ki trenira, boš več informacij zbrskala na internetu? Verjamem, da ti bo uspelo najti infromacije, ki jih iščeš.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije