Pozdravljeni
Sem stara 12 let hodim v 7 razred in imamo kr dobre ocene. Moji starši me podpirajo pri ljubljenju konja zato me že 7 let vpisujejo v šolo jahanja. Imam tudi opravljen že jahač 1 in znam že sama galopirati in nasploh jahati. Hodim tudi že na teren in sama že na terenu galopiram. Mi nimamo ravno dosti denarja ampak ga imamo in tudi zavedam se stroškov ampak starši so še vedno za ne.
Prosim pomagajte mi kaj naj storim.
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veseli me, ko berem o tvoji ljubezni do konjev in jahanja. Zares lepo je imeti nekaj, kar nam tako veliko pomeni. Prav zaradi tega pa tudi verjamem, da v tebi vzbuja neprijetne občutke, ker zaradi nestrinjanja s starši ne moreš doseči tega, kar si želiš, torej kupiti konja.
Zavedaš se odgovornosti, ki jo prinese lastništvo konja in tudi stroškov. Verjamem, da si neizmerno želiš, da bi imela doma konja, in misliš, da si ga zaradi dobrih ocen zaslužiš. Vendar pa je pomembno, da prisluhneš tudi strani svojih staršev. Kaj so razlogi, zakaj morda trenutno niso najbolj naklonjeni nakupu konja? S tem namreč pride veliko stroškov, konj mora imeti urejen prostor, zagotovljeno hrano, posvetiti mu je treba veliko časa, skrbeti zanj vse leto, tudi npr. v času dopusta in počitnic, ko vas ni doma, in še toliko več. Nakup živali je velik in pomemben korak. S starši se poskušaj pogovoriti in predstaviti svojo plat. Morda lahko sprejmete dogovor, s katerim boste vsi zadovoljni. Tudi sama lahko razmisliš, s čim bi bila zadovoljna, v kolikor ne bi prišlo do nakupa konja, in kako bi to dosegla (npr. večje število ur jahanja).
Veliko veselja pri jahanju konjev še naprej!
Srečno,
Lina Buršič, dipl. psihologinja (un)
in
injaaa
tako ti bom povedala
sama nimam svojega konja jaham v jahalni šoli ampak tako kot pravijo če si nemoreš privoščiti veterinarja si potem tudi živali ne.
vseeno pa imaš tukaj nekaj člankov za nasvet ko kupuješ prvega konja
https://www.horses.si/blog/ostalo/kako-izbrati-pravega-konja-1-del
https://www.horses.si/blog/blog/preberite-to-preden-kupite-svojega-prvega-konja--2-del
https://www.horses.si/blog/blog/kako-izbrati-pravega-konja-3-del
predvsem pa ti priporočam da pred nakupom prvega konja ne gledaš na pasmo temveč na karakter in navade konja in pa tudi kako je jahati na njem
lp Inja