Hej!
Želim si dobiti fanta, a ne vem kako naj pristopim. Trudim se in se pogovarjam s fanti tako po druzabnih omrezjih kot v živo, ampak me noben ne povabi nikamor. Res bi rada imela nekoga, ki bi me imela rad in me spoštoval. Res pa je, da sem malo bolj sramežljiva. Imate kakšen nasvet, kako naj se s kom spoznam?
Hvala in lep pozdrav
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, bi zelo rada dobila fanta, vendar praviš da do zdaj do tebe še nobeden ni pristopil. Sprašuješ se, kako lahko to spremeniš in nekoga spoznaš.
Verjetno veš, da je najlažji način kako spoznati potencialnega partnerja to, da začenjaš spoznavati več ljudi. Tako boš z večjo verjetnostjo naletela na nekoga, ki ti bo ustrezal, nekdo ob katerem se boš dobro počutila in se bo zanimal zate. Verjamem, da se to na trenutke lahko zdi precej težko in nas oz. te spravlja v nelagodje. Včasih moramo stopiti izven mehurčka ugodja s katerim smo se obdali, da zrastemo, si izboljšamo življenje in se naučimo spoprijemati z različnimi situacijami.
Že majhni koraki štejejo. Če imaš za to dovolj časa lahko poskusiš s kakšnim novim skupinskim hobijem, ki se ti je že dolgo zdel zanimiv. Tako boš lahko spoznala veliko ljudi, ki imajo podobne interese kot ti, med njimi tudi morda nekoga, ki ti bo všeč.
Omenila si, da se preko spleta in v živo pogovarjaš z dosti fanti, vendar pa te nobeden nikamor ne povabi. Zakaj pa ti ne prevzameš pobude in kakšnega fanta povabiš ven ? Če ti je težko to storiti v živo lahko fanta kadarkoli povabiš preko spleta ali sms-ov na pijačo, sladoled, v kino ipd. Za to potrebuješ zgolj 5 sekund poguma. Pri iskanju romantičnih razmerij je potrebna samoiniciativnost, da aktivno izkažeš zanimanje za nekoga. Morda si kateremu od teh, s katerimi se pogovarjaš, že všeč, vendar pa se le-ta boji zavrnitve in odlaša, kot pri tem odlašaš ti.
Zelo se osredotočaš na to, da fanti izkažejo zanimanje zate in pokažejo, da si jim všeč. Ne poudarjaš pa najpomembnejšega, da je fant všeč tudi tebi. Morda bi bilo dobro, da temeljito razmisliš, s katerim od teh fantov, s katerimi se trenutno pogovarjaš, si resnično predstavljaš imeti zvezo. Morda boš tako lažje naredila prvi korak, ker boš res vedela, da ti bo odnos z njim nekaj pomenil. Zveza z nekom zahteva trud in vztrajnost, tudi ko imaš slab dan. Ker gre v razmerja veliko našega časa in truda, je dobro, da ti je oseba, s katero si v razmerju, res všeč. Tako se splača počakati na nekoga, ki ti bo res pri srcu in s komer se boš res dobro razumela.
Želim ti veliko uspeha pri iskanju romantičnega partnerja in držim pesti, da se bo vse izšlo kot sama želiš in kot je najbolje zate.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije
Tk
Tkono
Tudi jaz si, želim dobiti punco, a ne vem kako nej pristopim. Trudim se in se pogovarjam s puncam tako po druzabnih omrezjih kot v živo, ampak nobene ne povabim nikamor. Res bi rad našel tisto pravo ljubezen, ki bi se imela rad spoštoval in trudila najti skupno dobro.
Upam da si najdeš tvojo ljubljeno osebo.lepo bodi
Br
Brezpomoci
Hej,
imas mogoce instagram, snapchat ali kaksno druzbeno omrezje? Morda bi se lahko pogovarjala:)
Tk
Tkono
Če me želiš dodati na snapchatu matevz006. Se tipkamo.