Dober dan danes 18.12.2024 sem bila stara 11 let in že od 5.leta si želim svojega konja zavedam se stroškov ter dela jaham le med počitnicami in to v Murski Soboti v Rakičanu jaz pa živim v škofji loki.z očetom sva se že pogovarjala in rekel mi je da ga bom lahko dobila pri 15.a jaz si ga želim že prej.kako mi lahko pomagate!
• Uredništvo
Ana Globokar

Odgovor svetovalke:
Nuša pozdravljena,
Sprva bi ti ob tvojem 11. rojstnem dnevu rada zaželela vse najboljše! V svojem vprašanju pišeš, da si že od svojega 5. leta želiš konja, vendar sta se z očetom pogovarjala, da ga boš lahko dobila šele pri 15. letih.
Verjamem ti, da si močno želiš konja in da se ti štiri leta zdijo še zelo dolga doba. Dobro je, da se zavedaš obremenitev, ki jo skrb za domačo žival prinese, saj zahtevajo od nas predvsem veliko časa, dela, pa tudi stroškov.
Si že razmišljala, da bi očetu poskusila še bolj podrobno razložiti, zakaj ti to toliko pomeni? Lahko mu poveš, da si pripravljena prevzeti odgovornost ali pa mu predlagaš, da bi v tem času poskusila z bolj rednimi urami jahanja. Tako bi ti čakanje hitreje minilo, obenem pa bi dobila tudi več izkušenj.
Običajno je nakup in vzdrževanje konja tudi večji finančni zalogaj. Če si tega res želiš, bi lahko skupaj z družino razmislili, kako bi sama prispevala k temu cilju. Na primer, morda na bližnjem ranču potrebujejo pomoč pri delu s konji in bi ti v zameno za pomoč ponudili ure jahanja ali manjše plačilo.
Včasih je čakanje težko, a prav to čakanje te lahko nauči vztrajnosti in potrpežljivosti – lastnosti, ki sta pri skrbi za konja zelo pomembni.
Vesela bom tvojega odgovora,
Ana Globokar, dipl. psihologinja (UN)