Zdravo,
Stara sm 15 let in že od nekdaj si želim imeti svojega konja.
Doma nažalost nimamo pogojiev in dovol prostora za konja, vendar ga bi lahko imela v mojem klubu kjer jaham 1 krat tedensko. Sicer imam veliko iskušenj, jaham že samostojno vse hode, tudi skačem in rada skrbim za konja. Tukaj pa ustopi ena težava in to so moji starši. Nestrinjajo se da bi ga imela, pravijo da je velik strošek in da naj si ga kupim ko bom velika, samo moja želja je imeti ga zdaj, kaj lahko naredim?
lp Nina
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal je imeti konja res velik strošek. Ne vem koliko imata tvoja starša finančno možnosti, ampak le redki jo imajo. Če je to tvoja velika želja, lahko poskusiš tudi sama s kakšnim študentskim delom in s tem denarjem potem uresničiš svojo željo.
Lahko se dogovoriš morda tudi s starši, na kakšen način bi lahko zaslužila kakšen evro ali kako bi lahko prispevala zraven. Kot so ti povedali starši, pa sem tudi sama mnenja, da dokler ne boš začela služiti svojega denarja, se težko zavedaš, da je težko dan danes dobiti ali prihraniti dovolj denarja za osnovne potrebščine. Kje pa so še vse ostale stvari.
Če si nekaj res želiš, menim, da bo najbolje da se s starši pogovoriš o možnih opcijah.
Veliko sreče.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije