Zivjo, stara sem 15 in sem zainteresirana in za moske in za zenske, pac sem bisexual. Zdaj pa imam ze 11 mesecev punco, stara je 17 let. Zmanili sva se, da bi probali naslendji vikend sexat. Obedve sva za to. Zdaj me pa zanima Kako to poteka, saj nobena od naju nima moskega °|°
Pa se zanima me Ali si moram prej obriti vagini? Nikoli si jo nisem cist, edin poleti tko mal postrani da glih ne strlijo dlake iz kopalk.
Hvala v naprej
• ki
kikiriki
Hej ???? Za prvič je najbolj pomembno, da se obe počutita sproščeno in varno, zato si vzemita čas, začnita počasi in poslušajta svoje občutke. Dotikajta se drug drugega, poljubljajta, božajta in raziskujta, kaj vama je prijetno – ni treba nič hiteti. Glede dlačic ni pravila, obrij si lahko, če se s tem bolje počutiš, drugače pa je čisto v redu tudi naravno. Poskrbita za higieno, uporabita lubrikant, če se katera od vaju počuti suho, in se vedno lahko ustavita, če se katera počuti neprijetno. Pogovor pred in med tem je super pomemben, da je izkušnja prijetna za
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Pri seksu s punco se mi tako kot pri seksu s fantom najprej zdi pomembno, da se druga ob drugi počutita varno, ne glede na to kako samoumevno se to lahko sliši. Pri seksu je namreč pogosto v središču raziskovanje in užitek ob tem, česar pa ne moremo početi, če se ne počutimo varno z drugo osebo. Ne obstaja pravilen ali napačen način kako seks med dvema puncama lahko poteka, lahko pa vključuje poljubljanje, objemanje, dotike, raziskovanje telesa, pogovor o tem kaj je kateri všeč in kaj ne ipd. Predvsem se mi zdi pomembno ovreči mit, da je za seks potrebna penetracija, kar ni res. Potrebno je, da je spoštljiv, varen in imata obe občutek, da ga lahko ustavita kadar želita.
Ali se želiš obriti ali ne je tvoja izbira – predlagam da slediš svojemu občutku, kdaj se boš dobro počutila. Oboje je okej in ne vpliva na to kakšen bo seks.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra