Pozdravljeni!
Zanimame če je na medicinsko fakulteto res možno priti samo iz gimnazije in kakšna je možnost za dobiti službo po študiju in/ali  specijalizaciji? Predvidevam da dobiš saj delavcev v zdravstu primankuje ampak se bojim da ti morda pacienti ne zaupajo ker menijo da nimaš izkušenj.
Hvala za odgovor v naprej!
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ja, pogoj za vpis na študij medicine je opravljena splošna matura, s katero se zaključi gimnazijski program. Možno je tudi, da dijak zaključi štiriletno strokovno šolo s poklicno maturo, nato pa peto leto obiskuje maturitetni tečaj (posluša pet predmetov, ki jih bo imel na maturi) in pristopi k maturi z naslednjo generacijo. To je zahtevna pot, saj mora dijak nadoknaditi veliko znanja, a se da - kjer je volja, tam je pot.
Lepo te pozdravljam in ti še naprej želim uspešno šolsko leto.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja