Oj, imam kar nekaj uprašanj imam tezave z bulimijo in res se hocem tega rešit. Ker enostavno ne zmorem vec. Te težave imam ze kar dougo casa(pou leta). Rada bi zacela zdravljene vendar s starši nimam ravno najboljšega odnosa. Vem da bosta to govorila naprej drugim druzinskim clanom zato ni druge moznosti kot da tezave rešim sama. Imam 55kg in sem visoka 170cm. Imam ogromen strah pred tem da bi se zredila. Zdaj pa moja vprasanja
1. Ali je sploh mozno da se sama resim te probleme glede na to da ze probujem 3 mesece
2.kaksne so posledice bulimije
3. Izgubila sem tuti menstro in ce je to povezano z bulimijo
4.se bom zredila ce zacnem normalno jest
5.kako naj sploh zacnem z zdravljenjem in koliko casa lahko to traja
6.in ce ma kera druga kako podobno zgodbo naj napise kr me res zanima
hvala ze v naprej za odgovore
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vesela sem, da si mi pisala, saj verjamem, da si v hudi stiski. Še posebej zato, ker praviš, da se s starši ne razumeš najbolje, imaš verjetno občutek, da se moraš z boleznijo spopasti sama.
Motnje hranjenja spadajo med težje ozdravljive duševne bolezni, sama se boš zagotovo zelo težko pozdravila, zato je nujno, da čim prej obiščeš zdravnika, kar osebnega. On te bo napotil naprej k strokovnjaku za duševno zdravje mladostnikov. Spodbujam te, da prosiš prijateljico, da te pospremi k zdravniku, če ne želiš tja iti s starši, saj ti bo lažje, če boš imela oporo in nekoga, na kogar se lahko zaneseš. Zdravljenje traja dlje v primeru hujših oblik motenj hranjenja ter če predolgo čakaš, preden obiščeš zdravnika. Za najbolj uspešno zdravljenje je pomembno, da zdravnika obiščeš čim prej!
Nekatere posledice bulimije nervoze vključujejo erozijo zob, neprijeten zadah, otekanje okoli lic in čeljusti, pogoste prebavne motnje, srčno-žilne bolezni, neenakomeren srčni utrip in nizek krvni tlak. Stradanje lahko vodi do hujših težav s koncentracijo, učenjem, težave s športnimi aktivnostmi ali drugimi vsakodnevnimi aktivnostmi. Ena izmed posledic bulimije je seveda lahko tudi izguba menstruacije, do nje pa pride zaradi spremenjenih telesnih funkcij, ki so posledica stradanja in prisilnega izločanja hrane.
Pošiljam ti velik objem in upam, da čim prej obiščeš svojega zdravnika.
Ajda Novak, mag. psihologije