Pozdravljeni. Sem punca stara 13 let in na treningih plavanja se ne počutim najbolje, zato ker me zbadajo. Sem močnejše postave ampak nisem debela. Zaradi tega ne želim več hodit na treninge. Sem pa bila že na večjih tekmovanjih in imela odlične dosežke. Učitelj pravi da bi bilo škoda če neham.
Kaj naj naredim da me bodo nehali.
• im
ime
hej tole je pomoje kr teska stvar pa se glede na to da si stara sele 13 vem da bo use okej in tut ti se zavedi da bo ze to da ti trener rece da ne odnehat ti neki pove in to da imas dosezke lej cez neki let bojo oni pozabl na to da so te zbadal vem da ti ne bos ampk takrat se mogoce tvoja plavalna kariera dejansk zacne in bi obazalovala ce se nebi edino kar lahko v taki situaciji nardis je da ostanes mocna in se ne sekiras zard komentarju vem da je to stokrat lazji rect kokr nardit ampk poskus “fake it till you make it” lahko pa se poves trenerju kaj se dejansko dogaja pa bo malo stopil umes ucasih ze sam to da jim sama reces da je to nesramno bo mogoce dost najbolj jih pa lahko utisas s tem da se delas da te ne prizadane kr jim bo postalo brezveze da se delajo norca tako da prosim poskusi ostati mocna v tej situaciji in pa ne pozabi da je s tabo use okej ce je s kom kaj narobe so to oni in tebi gre bolje kot njim morda te zato zbadajo ker so ljubosumni, upam da sem ti kaj pomagala in vse bo oki :)
• Ta
Tamau
tako je, trener na ukrepa!!!
• Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Name si se obrnila, saj si v precej neprijetni situaciji. Praviš, da se ti dogaja, da te na treningih zbadajo zaradi tvoje postave in da razmišljaš, da bi zaradi tega prenehala s treningi, čeprav si v tem dejansko dobra.
Najprej naj ti povem, da nič od tega ni tvoja krivda in zbadanje NI okej. Tega si ne zasluži nihče. Zbadanje drugih soplavalcev ni odraz tega, kar je res… Je bolj odraz njih samih in njihovega vedenja. Čisto možno je, da te zbadajo, ker imaš to, česar sami nimajo – talent in vztrajnost. Morda so nate ljubosumni, nesigurni vase ali pa se hočejo pokazati pred drugimi. Zagotovo razumem, da zbadanje boli, ampak zavedati se moraš tudi to, da si trenutno v obdobju, ko se tvoje telo zelo hitro spreminja. Si v procesu rasti in spreminjanja in to je normalen del odraščanja.
Kako pa odreagirati, ko nas nekdo zbada? Najprej je pomembno, da najdeš osebo, ki ji lahko zaupaš. Je to morda trener oz. učitelj? On je tisti, ki ima odgovornost, da poskrbi za varno okolje in to naj bi tudi storil, če ve, kaj se dogaja. On je tisti, ki postavlja pravila, ki se lahko pogovori z ostalimi in spremeni dinamiko na treningu. Če se ne moreš obrniti na trenerja, poskusi morda pri šolski svetovalni službi, starših… Pomembno je, da ob zbadanju ostaneš mirna. Vem, da je težko, a velikokrat tisti, ki se iz nas norčujejo, iščejo reakcijo. Lahko enostavno rečeš »dovolj« ali »nehaj«, se obrneš in odkorakaš proč. To jim vzame moč. Naslednji nasvet – na treningu si najdi kakšno dekle, ki ti je bližje. Tako se lahko obrneš nanjo, v kolikor ti je težko.
Najpomembneje pa je, da ne odnehaš zaradi tistih, ki te zbadajo. Če odnehaš, zmagajo oni. Če ostaneš in upoštevaš zgornje nasvete, pa zmagaš ti. Pošiljam ti objem in upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala.
Lepo te pozdravljam, v kolikor pa se mi želiš še kaj oglasiti, bom tega zelo vesela.
Ana Koščak, dipl. psih. (un)