Živjo, sem Alex sem na podružnični šoli in imam problem.
Šola katero bom obiskovala drugo leto mi ni kaj preveč ušeč saj me vsi izzivajo z fantom iz tamkajšne šole saj je zaljubljen vame jaz pa ne. Tamkajšne punce pa so še slabše opravljajo me in govorijo o oblekah ki jih nosim sem iz revnejše družine moja starša nimata vozniškega izpita zato grem redkeje v trgovino. Moja mama je pred kratkim dobila službo zato se nam mogoče obrača na bolje
V vasi v kateri živim me veliko starejših otrok pozna kot "moj najljubši namaz" saj sem to enkrat rekla ko smo imeli namaz za malico v šoli. Iz nekega razloga pa sem vedno tarča posmeha. Na igrišču v moji vasi sem se nekaj let družila z fantoma ki sta zdaj najbolj nesramna človeka ki jih poznam na srečo imam prijateljico ki me vedno podpira in brani.Pomagaj mi najti način da  se lahko branim v šolo v katero bom hodila naslednje leto pa vem da učitelji nimajo popolnega nadzora nad učenci saj se je pred kratkim zgodilo da je skupina učencev nadlegovolo deklico in se je na koncu povsod govorilo da je imela pri sebi pištolo a to sploh ni res deklica je zelo prijazna  sploh nevem zakaj bi jo kdo kdaj hotel dražiti?  ami lahko poves kaj naj storim
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Alex.
Zbadanja med učenci je v osnovnih šolah na žalost res veliko. Težko ga je preprečevati in ustavljati, se pa da kaj narediti, tako na strani žrtev, učiteljev in drugih zaposlenih, staršev.
Največji vpliv imaš nase, na svoje vedenje, odzivanje, doživljanje; manj pa na druge ljudi. Dobro se mi zdi, da že razmišljaš o tem, kako bo prihodnje leto, čeprav te te misli obremenjujejo. Si se s kom od odraslih o tem pogovorila? S kom bi se lahko? Mogoče starši, razredničarko, s katerim od učiteljev, šolsko svetovalno delavko? Nihče nima čudežne paličice, lahko pa skupaj razmišljate in iščete načine, ki bi te čim bolj obvarovali pred vrstniškim nasiljem. Poskusi tudi razmišljati čim bolj pozitivno – morda pa bo v novem šolskem okolju bolje? Imaš priložnost, da na novo začneš, da postaviš vrstnikom meje in ne dovoliš, da jih prestopajo.
V vsakem primeru ti priporočam, da ne molčiš, če bi bila tudi v prihodnje deležna neprimernega odnosa nekaterih vrstnikov. Prav vsak učenec ima pravico do varnega šolskega okolja, ne glede na videz, narodnost, materialno preskrbljenost …
Še enkrat, najpomembneje je, da deliš svoje razmišljanje in doživljanje z odraslo osebo, ki ji zaupaš.
Želim ti uspešen in miren zaključek šolskega leta, potem pa dolge in prijetne poletne počitnice.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja