Dober vecer, sem 3. Letnik srednje zdravstvene sole in me zanima za vnaprej ista smer, da bi sla za visjo medicinsko sestro, v tej isti smeri naprej me pa zanima kateri studij v Maribor ni samoplacniski??
Ker te fakultete v mariboru, ki jih sem jaz spoznala pa tudi, ker bodo kmalu informativni bom sama obiskala pa da bo mi na jasnem bi vas torej vprasala tole. Bi mi pa vaš odgovor prišel zelo prav.
• Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalca:
Zdravo,
na Fakulteti za zdravstvene vede v Mariboru se izvaja program zdravstvena nega tako redno (brezplačno), kot izredno. Študij traja tri leta, strokovni naziv, ki ga pridobiš ob zaključku pa je diplomirani zdravstvenik (VS), diplomirana medicinska sestra (VS) (okrajšava: dipl. zn. (VS), dipl. m. s. (VS).
Lp,
Barbara Plazar, mag. profesorica pedagogike
• Zd
Zdrrrr
Pozdravljeni hvala za nasvete bi se mi povedali zakaj pa so vecinoma samoplacniske in ta redni studij ko ni samoplacljiv kaki so pogoji za ta studij v Mariboru ko ste omenili, za zdr. vede?
• Uredništvo
Barbara Plazar
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
ne vem kje si zasledila, da bi naj bili študiji pri nas predvsem samoplačniški, saj to ni res. V Sloveniji imamo pestro izbiro rednih študijev. Pogosto pa je tako, da se ponujajo tudi enaki izredni programi, ki so plačljivi. Ti pa so praviloma namenjeni vsem, ki študirajo ob delu, saj so obveznosti prilagojene delovniku in potekajo po navadi ob popoldnevih in vikendih. Obstaja sicer nekaj programov, ki razpisujejo samo izredne (plačljive) programe, vendar je izbira rednih (brezplačnih) še vedno velika in pestra.
Vse informacije o programih, ki se jih ponuja pa najdeš na spletu, na spletnih straneh fakultet.
V visokošolski študijski program 1. stopnje Zdravstvena nega se lahko vpiše, kdor je opravil zaključni izpit v kateremkoli štiriletnem srednješolskem programu, poklicno maturo ali splošno maturo. Skladno s kompetencami tehnika zdravstvene nege/tehnice zdravstvene nege morajo vsi kandidati, razen kandidatov z opravljenim zaključnim izpitom ali poklicno maturo v programu zdravstveni tehnik ali tehnik zdravstvene nege, opraviti 80 ur propedevtičnega programa iz vsebin predmeta zdravstvena nega.
Če bo sprejet sklep o omejitvi vpisa, bodo kandidati izbrani glede na:
-splošni uspeh pri zaključnem izpitu, poklicni maturi ali splošni maturi - 60 % točk,
-splošni uspeh v 3. in 4. letniku - 40 % točk.
Vse dobro.
Barbara Plazar, mag. profesorica pedagogike