Pozdravljeni,
imam resne težave glede zaupanja v zvezi, hkrati pa nevem kaj je v zvezi zdrav odnos.
Imela sem prvega fanta s katerim sva sla že 3x narazen in skupaj..vsakič znova nisem vedla kaj je tisto ki nama dela težave????
V zvezi sem se odpovedala vsemu, druženju s prijatelji, družini, bila sem samo doma saj me je bilo strah da bi slucajno pomislil da mu nisem zvesta.. vedno sem si vzela cas za njega, vendar ko sem se jaz zelala videt so bili prijatelji in sorodniki na prvem mestu in sma se zaradi tega dostikrat skregala..enostavno je bilo vse drugi bolj pomembno kot jaz.. v zvezi sem vedno vstrajala vendar kmalu ugotovila da nekaj ni vredu????
Mislim pa vsak dan na njega in ga imam še vedno rada..niti me drugi ne zanimajo..v vsakem moskem sem videla njega..
Hvala!
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Sliši se, da si v precejšnji stiski in dilemi glede odnosa z bivšim fantom. Opisuješ, kako si se zaradi strahu pred izgubo partnerjevega zaupanja odpovedala druženju s prijatelji in družino ter se mu popolnoma posvetila, hkrati pa opažaš, da tvoj partner tebi ni dajal enake prioritete. Zaradi tega sta se v preteklosti večkrat skregala. Kljub temu, da sta že večkrat prekinila in obnovila vajino zvezo, pa še vedno čutiš močna čustva do njega.
V zdravem odnosu je pomembno, da se oba partnerja počutita varno, spoštujeta potrebe drug drugega ter si zaupata. Sliši se, da se v odnosu nisi počutila varno, nenehno te je namreč bilo strah, da te bo fant obtožil, da si nezvesta. Dobro bi bilo razmisliti, kaj je vzrok tem prepričanjem. Je to odziv na preteklo situacijo, ko te je tega dejansko obtožil? Ali pa si to prepričanje izoblikovala sama?
Morda se ti je zdelo, da si sedaj, ko si v zvezi, primorana svoje življenje posvetiti njemu. Ko je sam raje izbral sorodnike in prijatelje, ti pa si čutila, da se moraš odpovedati vsemu, te je to zelo razjezilo. Dobro bi bilo razmisliti, kaj si pričakovala od samega odnosa. Čeprav je dobro, da se partnerja posvetita drug drugemu, pa je dobro tudi, da ohranita odnose izven razmerja. Je to, da si se mu popolnoma posvetila posledica njegovih zahtev ali standardov, ki si si jih postavila sama zase?
V kolikor izhaja to izhaja iz tvojih lastnih prepričanj in strahov ti svetujem, da poskušaš ugotoviti, kako lahko kvalitetno preživiš čas sama ali v družbi drugih ljudi. Sčasoma boš ugotovila, da je tudi takšen način preživljanja časa zabaven in morda ne boš toliko odvisna od fanta in njegovega časa.
Odnos, v katerem se počutiš prisiljena žrtvovati svoje družabno življenje, da bi ohranila zaupanje partnerja, ni zdrav. Prav tako ni dobro, da se v odnosu počutiš, kot da si manj pomembna od njegovih prijateljev in sorodnikov. Prava zveza temelji na ravnovesju in medsebojnem spoštovanju, kjer sta oba partnerja enakovredna.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije