star sem 14 let in kar napej igram igrice ni mi vec do ucenja sportanja in nic drugega res bi rad prenehal a tudi moji sosolci so nonstop na racunalniku in pol se nimam s kom druzit ali kaj delat in ko grem dol iz racunalnika grem na tv res bi rabil vaso pomoc kaj naj storim da lahko to koncam in ali s cim naj se drugace ukvarjam
• Tr
TralaLll
Uči se:)
• ja
jajce3
Zdravo.
Predlagam, da si poskusiš poiskati kakšen hobi (žongliranje, risanje, ipd.), najbolj pa bi ti pomagalo, če bi začel nekajkrat tedensko trenirati kakšen šport, kjer bi tudi spoznal nove prijatelje, s katerimi bi se nato lahko družil. Pa še dobro za zdravje je.
Še ena stvar, ki jo lahko narediš je, da začneš brati. Tudi če ne maraš knjig ti predlagam, da greš v knjižnico in poiščeš nekaj s področja ki te sicer zanima. Knjige te lahko dobro zamotijo, da čisto pozabiš na računalnik.
Poskušaj si omejiti količino računalnika in televizije tako da si vedno nastaviš štoparico na določen čas (npr. 1 ura in pol) in se strogo držiš da po zvonenju nisi več za tipkovnico. To je preprost način, ki je pomagal meni, kaj za zamotit sem si pa že potem našel.
Mi lahko poveš koliko časa dnevno pa preživiš za ekrani?
Ali se začneš počutiti nelagodno če dalj časa nisi za računalnikom ali televizijo (živčnost, potenje ipd.)?
Lep pozdrav, j3
• ph
phreak
Ponavadi 2-3 ure usake toliko pa 4-5 ce me prijatelji pritegnejo da igram z njimi sej treniram samo mam 3 krat na teden...
če ne delam čisto nič postanem malo živčen drgače pa če mam kej drugega za se zamotit ni problema
• ja
jajce3
No to še ni tako hudo. S čim pa se običajno zamotiš?
Treniraj več dni na teden, ali pa začni trenirati še nekaj vzporedno.
Lp, j3
• Uredništvo
Anja MIhevc

Odgovor svetovalca:
Pozdravljen,
verjamem, da si se znašel v neprijetnem položaju; še posebej zato, ker so tvoji sošolci v podobni situaciji in ne želijo početi nič drugega kot igrati igrice na računalniku. Situacija kot je tvoja lahko postane problematična, ko pripelje do velike pasivnosti in nezainteresiranosti za ostale stvari, ki so prav tako v življenju zelo pomembne. To, da si se začel tega zavedati je zelo spodbudno, saj lahko s svojo motivacijo storiš veliko. Situacije se lahko lotiš tudi tako, da skupaj s kakšnim prijateljem ali odraslo osebo pripravita načrt, kako si lahko pomagaš in kje lahko poiščeš alternativne aktivnosti. Pri pripravi načrta si lahko pomagaš tudi z naslednjimi vprašanji: Kaj te motivira k spremembi svoje situacije? Kako bi lahko naredil spremembo, da bi uspel? Kako pomembno je to zate, da narediš spremembo? Kaj se bo zgodilo, če se stvari nadaljujejo kot so zdaj? Kaj je najboljše kar se lahko zgodi, če narediš spremembo?
Poleg tega si lahko napišeš seznam stvari, ki bi jih rad počel in na internetu preveriš, katere aktivnosti se odvijajo za mlade. Teh je kar veliko. Pri tem pa je pomembno, da ločiš med varno uporabo interneta, kjer lahko najdeš veliko koristnih informacij in med pretirano, škodljivo uporabo. Glede tega se lahko obrneš na Zavod NORA (www.logout.si), kjer ti bodo znali odgovoriti na vsa tvoje vprašanja.
Z veliko volje in pozitivne motivacije lahko narediš veliko in si tako lahko drugim za velik zgled.
Pa srečno!
Anja MIhevc, univ. dipl. socialna pedagoginja,
združenje DrogArt
• Na
Nana 131
Če bi se tega rad odvadil, lahko recimo rečeš nekomu naj ti računalnik zapleni. Naj ga nekam skrije. Potem ga lahko naprimer igraš pol ure na dan, potem pa ti ga tisti spet skrije. Za televizijo pa smo imeli mi podobno, pa sta jo starša kar prodala. (Čeprav dvomim, da boste vi to naredili.)
Držim pesti, da ti uspe! :)
Lp, Nana
• ML
ML11
Hej,hoj.Moje mnenje je da se začneš malo več družit s prijatelji v naravi.Ali pa tudi da greš na kakšen sprehod.Lep pozdrav. ML11.