Kaj naj naredim? S sošolci smo se pri pouku pogovarjali o moških zadevah. Občutek sem imel da nas sošolka posluša. Kasneje tisti dan me je zelo zaskrbelo da bo komu povedla. Nasledni dan je učitel večrat omenil to temo in pogledoval k nam fantom. Kaj naj storim?
Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Mihec!
Praviš, da te skrbi, da je sošolka preslišala del vašega pogovora in je morda to komu povedala. Tvoj sum se je še nekoliko bolj okrepil, ko je naslednji dan učitelj govoril ravno o tej tematiki in večkrat pogledal k vam. Lahko le ugibava ali je sošolka zares povedala učitelju ali ne. Zagotov odgovor dobiš le tako, da povprašaš sošolko kaj je takrat slišala in ali se je glede tega s kom pogovarjala.
Obstaja pa tudi možnost, da je bilo to le naključje. Ne vem točno kaj si mislil z »moškimi pogovori«, ampak predvidevam, da je bilo nekaj, kar se tiče večina fantov v tem obdobju. Čisto mogoče je, da je učitelj pričel to tematiko zaradi tega, ker je to v tem obdobju primerno in seveda pogledoval proti vam zato, ker se to tiče vas. Vse to je le moje predvidevanje, saj kot že rečeno, ne vem, kaj je bila tema pogovora.
Za konec pa ti še predlagam, da morda v prihodnje za bolj osebne pogovore izberete nekoliko zasebne prostore in se tako prepričate, da jih ne bo kdo slišal.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije