Zdravo,
študiram varstvo okolja in komunalo, ter me zanima kaj so moje zaposlitvene možnosti. Preiskala sem veliko podjetji, kateri bi bili potencialni vendar se neznan lotiti zavestnega iskanja službe ter kako naj pristopim do delodajalca. Kako naj to stori, potrebujem v naslednjem študijskem letu tudi prakso ter mentorja v podjetju za prihajajočo se diplomo. Prosim za nasvet saj sem izgubljena
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Priporočala bi ti, da se morda malo povežeš svojimi sošolci ali starjšimi učenci. Zagotovo ti bodo lahko tudi oni podali kakšno mennje in usmeritve.
Glede zaposlive je zelo različno, ker je zelo odvisno od tega kar želiš sama početi. Poskusi najprej pri sebi razčisti kaj bi se želela početi v službi, potem pa brskaj katera podjetja pokrivajo ta področja, ki te zanimajo.
Morda se poveži tudi s svetovalno službo na šoli, ki ti bo lahko bolj podrobno svetovala ali te usmerila.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije