mami je rekla, da preden se spustiš v spolno izkušnjo, da je dobro da moškega vprašaš, kaj b naredil v primeru, če bi slučajno zanosila ali bi bil s teboj še naprej ali bi te zapustil. in če je odgovor, da bi te zapustil ali da ne ve, potem se s takšnim moškim ni pametno spuščati v spolno izkušnjo? Ampak tega najbrž v današnjem času nihče več ne dela, ker se ljudem zdi preveč too much staromodno in nepotrebno?
• Uredništvo
Ajda Novak

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Obstaja veliko metod, s katerimi lahko s pravilno uporabo skoraj 100-odstotno preprečimo nosečnost. Seveda obstajajo primeri, ko lahko do neželene nosečnosti vseeno pride, predvsem ko ne uporabimo zaščite ali pa ko je ne uporabljamo pravilno (npr. pozabimo vzeti kontracepcijsko tabletko, nepravilna uporaba kondoma itd.).
Ali boš spolnemu partnerju postavila to vprašanje je odvisno predvsem od tebe. Če te je nosečnosti zelo strah ali pa če bi imela rada spolne odnose samo z resnimi partnerji, ni nič narobe, če jim zastaviš to vprašanje. Menim, da ni pomembno, ali tudi drugi zastavljajo to vprašanje pred spolnim odnosom ali ne. Najboljše je, da ravnaš tako kot sama misliš, da je prav in tako, da boš imela mirno vest, da te ne bo strah. Vseeno pa ne pozabi na uporabo zaščite, kondomi ne zaščitijo le pred neželeno nosečnostjo, ampak tudi pred spolnimi boleznimi.
Lep pozdrav,
Ajda Novak, dipl. psihologinja (un)