Pozdravljeni... Zanima me ali je normalno ,da terapevt govori veliko o svojih problemih v procesu obiskovanja seans oz.takozvanih terapij...
Kolikšna je sploh meja se ne da opredeliti številčno.količinsko..vsak ima svojo življenjsko zgodbo in izkušnje,ampak a je normalno,da stranka dobi občutek ,da je ona terapevt in ne terapiranec..mislim,da ne ..
..lep pozdrav
• Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V terapevtskem procesu bi naj terapevti redko (ali sploh ne) za namene intervencij uporabili tudi samorazkrivanje. Ali to terapevt sploh uporabi kot orodje, je odvisno od njega, absolutno pa mora pri tem paziti, da ne obremenjuje klienta. Je pa samorazkrivanje pogosto odvisno od terapevtskega pristopa, ki ga določeni izvaja.
Običajno je samorazkrivanje dobro za povezovanje ali spodbudo klinetu. Pri tem je terapevtova odgovornost, da pazi koliko je za klienta še OK, da se samorazkriva in s tem ne obremeni osebe, ki pride dejansko k njemu po pomoč.
Predlagam ti, da na naslednjem srečanju omeniš, da te terapevtka/terapevt preveč obremenjuje s samorazkrivanjem, da bi želela več prostora za biti slišana, kot pa poslušati. Pri tem naj te ne bo strah, da bi kogar koli prizadela v procesu, saj je soočanje s "svojimi čustvi", regulacija v terapevtskem odnosu tudi naloga terapevta. V kolikor naletiš na zanikanje, odpor in nepripravljenost k spremembi ti predlagam, da poskusiš v proces terapije vstopiti pri drugem terapevtu.
Vso srečo!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka