Pozdravljeni!
v soboto zvečer se je v baru zgodila težava.
Prišel sem do znanca in ga vprasal ce smo v redu. on mi je na to odgovoril naj spiz**m in da mi bo ubil vse moje. Jeze ne znam kontrolirati ze od malih nog zato sem ga takoj prijel od zadaj in ga zacel daviti. Zdi se mi da je tudi omedel. Priatelju je rekel da me bo tožil, danes je bil na policijski postaji predvidevam da me je prijavil. Danes je tudi sel na urgenco ampak posledic po tem incidentu naj nebi imel.
Jutri moram poklicati na policijsko postajo od 14h-22h zanima me kaj lahko naredim ali naj vzamem odvetnika takoj ze jutri ali pocakam do sodišča ker sem skoraj da preprican da bo to odslo na sodisce. Financno nisem ravno stabilen...
Prosim za pomoč/odgovor
• Uredništvo
Zdenka Jan

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Kot razumem se boš s klicem na PP dogovoril za termin za razgovor na policijski postaji. Tam boš vse izvedel, za kak sum kaznivega dejanja gre...Za odvetnika je še vedno čas.
Lep dan.
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica
• Ne
Nevem vec
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Lep dan.
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica
Hvala za vas odgovor danes sem jih ponovno klical in se mi je javila policajka ki naj bi me obravnavala. Rekla mi je da sem v postopku da prvo zbirajo vse informacije videoposnetke price... da sele ko bojo vse to dobili sele potem lahko grem na zagovor ce bom zelel. Povedala mi je tudi da bom moral en dan iti v Koper se slikat,dat prstne odtise in slino. postopek pa naj bi sel na drzavno sodisce ce sem jo prav razumel. Ali imate kaksen nasvet kaj lahko naredim kaj mi je najbolse da naredim prvic sem v takem problemu in res nevem kaj storiti. ali vas lahko nekje privat kontaktiram nevem na koga se pbrniti.
• Uredništvo
Zdenka Jan
Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
postopek gre na državno tožilstvo, bodisi kot poročilo ali kazenske ovadba, lahko tudi zoper oba.
Vse boš izvedel na policijski postaji, kjer boš povedal, kako se je dogodel odvijal. Vse od groženj, ki so ti bile izrečene in so tudi kaznive, do tvoje neustrezne reakcije, ki jo gotovo obžaluješ...
Še vedno lahko najameš odvetnika, a menim, da je za to še čas..., če bo tebi lažje pa ga lahko imaš že pri razgovoru na policijski postaji.
Lep pozdrav
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica