Danes se mi je pripetilo, da me je punca dobila ko sem se samozadovoljeval.
pa je nastala prava štala. Nikakor ne razume, niti ji ne morem dopovedati, da to kar mi daje ni dovolj. Je iz precej konservativne družine z dežele, kjer se je čas malo ustavil in ji je samozadovoljevanje največji možni "greh".
Mogoče še to, saj se drugače kar ujameva, imava nekaj skupnih točk, vendar ne v spolnosti. Imam občutek, da je spolnost pri njej povezana zgolj z rojevanjem in nikakor ne z prijetnimi občutki. Zato imava odnose enkrat, se pa je že zgodilo da tudi dva krat na mesec, vendar to zame ni dovolj. Kot sem že napisal tega ne razume, verjetno imajo upokojenci bolj pogoste spolne odnose.
Pa naj bo dovolj. Prosim za vaša mnenja.
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
V tvojem pismu čutim frustracijo, pa tudi žalost ob tem, da te partnerka ne razume. Pogledi na spolnost so različni in kot pišeš, zelo odvisni tudi od okolja iz katerega prihajaš. Tvoja partnerka prihaja iz bolj konzervativnega okolja, mogoče tudi tradicionalno krščanskega, saj je bila spolnost tradicionalno, versko in revolucijsko namenjena razmnoževanju, ne pa užitku. Seveda pa je v spolnosti nezanemarljiv tudi spolni užitek, spolnost pa je tako namenjena tudi povezovanju s partnerjem, tvorjenju globlje navezanosti in čustvenega odnosa.
Ko govoriš o partnerkinem odnosu do spolnosti uporabljaš frazo "imam občutek". To mi daje misliti, da se o spolnosti, odnosu do spolnosti in spolnih želja še nista pogovarjala? Najlažje bosta težavo razrešila in razkorak zmanjšala, če se bosta o spolnosti neposredno, a spoštljivo pogovarjala. Načni pogovor o spolnosti v odnosu, partnerki povej, zakaj ti je spolnost pomembna in zakaj si želiš pogostejših spolnih odnosov. Nato poslušaj tudi njeno mnenje in izhodišče ter ga poskusi sprejeti. Prvi korak bo zagotovo večkratni pogovor o spolnosti, skozi katerega bosta sčasoma ugotovila, ali se lahko tudi v spolnosti vajina pričakovanja in želje srečajo, ali pa morda ne.
Kakorkoli, kot pišeš, je samozadovoljevanje običajno tudi pri mnogih mladostnikih, ki so v ljubezenskem oziroma spolnem razmerju, je pa seveda v vsakem odnosu potrebno spoštovati tudi meje partnerja. Svojo partnerko lahko spodbudiš, da tudi sama začne masturbirati. Mogoče bo tako lažje razumela, zakaj je tebi do tega.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije