Zakaj nas gnjavite s temi forami o odraščanju in podobnim npr. Kako ravnati ob pritisku vrstnikov. Saj vem da nam poskušate pomagati a ste nadležni in ko se pri razrednih urah pogovarjamo o odraščanju in podobnem mi postane neprijetno.
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Če prav razumem, imaš občutek, da te v šoli zasuvajo z informacijami in nasveti o odraščanju. Žal mi je, da ti ob poslušanju o tem postane neprijetno.
V procesu odraščanja se v nas ter okoli nas dogaja nešteto stvari, ki so lahko včasih nerazumljive, nas zmedejo ali nas postavijo v neprijeten položaj. Prav zato vam želimo odrasli z informacijami in nasveti čas odraščanja nekoliko olajšati. Prepričana sem, da so vsi pogovori pri razrednih urah ter vsi nasveti razredničarke in drugih odraslih dobronamerni.
V kolikor ti predavanja o odraščanju niso všeč, lahko na primer učiteljici postaviš takšno vprašanje, ki bi bilo tebi zanimivo ter tako razviješ pogovor o tebi zanimivih temah o odraščanju. Če pa ti je ob pogovorih o odraščanju preveč neprijetno, temu preprosto ne posvečaj prevelike pozornosti - koristne informacije o odraščanju lahko poiščeš tudi na naši spletni strani ali na kakšnem drugem portalu za mlade.
Vse dobro ti želim,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja