Živjo,
Plezam že skoraj 9 let. V osnovni šoli sem veliko tekmovala, tako na državnem prvenstvu kot v tujini. Ko sem šla v srednjo šolo sem zamenjala tudi klub in že leto dni sem v precepu. Nekako sem plezanja naveličana in nimam motivacije za treninge, kjub super trenerju in družbi. Nimam nobenega cilja in tudi veselja ne veliko. Zelo me zanimajo drugi športi (kickbox in kolesarjenje) a se nekako bojim pustiti plezanje, ker sem z njim praktično odrasla in sem se "navezala" nanj. Res mi je težko ker niti ne napredujem na treningih. Nevem kaj se mi dogaja in lepo prosim za pomoč.
Hvala:)
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
čutim lahko, da si v resni dilemi. Plezanje imaš rada, saj to počneš že nekaj časa in si tega navajena ter to poznaš a te hkrati več ne pritegne. Ne poznaš teh občutkov in ne veš kako bi se spopadla z njimi.
Super je, da si opazila da nekaj ni v redu. Občutki in čustva nam povedo kako se počutimo in ali smo na pravi poti. Vesela sem da si se toliko časa ukvarjala s plezanjem, saj si preko tega verjetno pridobila veliko koristnih spretnosti. A morda je res čas, da se posvetiš nečemu drugemu, saj ti občutki pravijo, da s plezanjem nisi več zadovoljna, ne prinesejo ti tistega, kar si želiš. Omenjaš kickboks in kolesarjenje, vesela sem, da interes za šport še imaš, torej ne gre za to, da bi izgubila voljo za gibanje nasploh, le naveličala si se ene vrste športa. S tem ni nič narobe. Tako se včasih pripeti. In prav je, da poskusimo tudi kaj drugega. Plezanje je bilo del tvojega življenja v enem obdobju tvojega življenja, zdaj ko si starejša pa ti morda bolj ustreza kaj drugega. Nič ni narobe s tem. Prav je, da se poslušaš in slediš svojim občutkom. Ljudje se spreminjamo, postanejo nam všeč druge stvari in prav je, da se poznamo in temu sledimo. Če se trenutno bolj vidiš v drugi vrsti športa, sledi svojimu srcu.
Lep pozdrav in vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije