živjo,mene neki zanima.Ali je kaj narobe da punca do svoje simpatije naredi prvi korak,pač da ga ogovori in podobno?
lep pozdrav
• Lu
Lukas
Zdravo!
Kar se mene tiče (fant, 20 let) ni s tem popolnoma nič narobe. Glede na to, da smo določeni fantje včasih lahko zadržani, tihi in si morda ne upamo povedati določenih stvari, bi rekel, da je všasih celo dobrodošlo. Če imaš nekoga, ki ti je všeč in bi se rada z njim družila, ti svetujem, da pristopiš, začneš s pogovorom in potem vidiš, kam bo šlo naprej. Kaj se bo zgodilo ne vem, ampak malo poguma, nikoli ne škodi.
Veliko sreče in upam, da se stvari iztečejo, ko si želiš.
Lukas
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena!
Zelo verjetno je odgovor na to vprašanje odvisen od tega, komu ga zastaviš. Jaz menim, da ni s tem, da punca pristopi do svoje simpatije, absolutno nič narobe. Prav nasprotno, za prvi korak je potrebnega kar nekaj poguma, zato se mi zdi to dejanje občudovanja vredno, ne glede na to, ali ga naredi punca ali fant. Dobro je, da si pripravljena tako na pozitiven kot negativen odziv s strani fanta. Pomemben pa je tudi način pristopa do osebe, ki ti je všeč - ta naj bo spoštljiv, prijazen in nevsiljiv.
Veliko sreče,
Zala Žežlina, univ. dipl. socialna pedagoginja