Zanima me ali je res da ne smes biti v razmerju z osebo ki je ze 18 ti pa si npr 16.
pac sam zanima me ali je to narobe.
kr v filmih je velikrat da ce ma kdo spolne odnose z mladoletnuco gre v zapor...
a mi lah vec razlozite o tem.
ker kaj pa je narobe ce mas fanta k je tko 2 leti starejsi
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Ja, o partnerskih odnosih in spolnih odnosih z osebami, ki so stare manj od 18 velikokrat izvemo iz filmov ali socialnih omrežij, ki pa so najpogosteje ameriško naravnani :)
V Evropi in drugod po svetu so zakoni glede tega nekoliko drugačni, več si lahko prebereš tukajle, kjer je povzeta vsebina glede dovoljene meje za spolne odnose. Pri nas je načeloma tako, da oseba mlajša od 15 ne more privoliti v spolni odnos, pomembna pa je tudi psihična, čustvena in zrelostna podobnost med partnerjema.
Tako da pri nas ni nujno narobe, če je starostna razlika takšna, kot jo omenjaš. :)
Lepo bodi!
Patrik Senica, mag. psihologije
• Za
Zanimame
Torej ce sta punca in fant stara 16 in 18 ni nic narobe?
kr eno poznam k je 17 in ima fanta ki je 25 in ni nc narobe...
• Ma
Maša
Jaz sem pri svojih 16-ih imela fanta, ki je star 38 :)
Skupaj sva bila 4 leta.
Sicer so ga spraševali, če sem njegova hči, ampak ok :)
Ni meja 18, ampak 16 (kar se tiče legalnosti).
Tako da - ne skrbi :)
• Uredništvo
Patrik Senica
Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Glede na prebrano in kolikor jaz razumem ta "pravila/zakone", zveza med 16 in 18 letnikom/co ni sporna.
Patrik Senica, mag. psihologije