Pred dobrim letom me je pustila in zasovražila punca. Ona je moja sošolka. Še vedno razmišljam o tem pa nikoli ne pridem do odgovora zakaj me je pustila. Dopisovala sva si cca 2 meseca, bila je prijazna... Ona mi je še vedno všeč in ne vem kaj naj naredim? Njena prijateljica mi je rekla da me je pustila oz zasovražila ker vse ponavljam in da ji nisem vsec. Ampak vsak večer mi je napisala lahko noč in lepo spi. Dala mi je že tel. številko potem pa je bilo cez nekaj časa vsega konec. Kaj naj storim in hvala za odgovor.
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Praviš, da te je pred dobrim letom pustila punca, o čemer še vedno razmišljaš. Sam tudi še nisi prišel do odgovora, zakaj te je pustila, njena prijateljica pa ti je povedala, da ji nisi več bil všeč, ker si vse ponavljal. Praviš, da ti je še vedno všeč in ne veš kaj narediti.
Najprej bi rada izpostavila, da je izguba osebe, ki jo imaš rad, vedno zelo težka. A si že kdaj prej bil v zvezi ali je bila to tvoja prva punca? Prve zveze so pogosto še toliko bolj čustveno nabite in nam je še toliko težje iti čez to. V vsakem primeru si moraš vzeti čas za žalovanje in se zavedati, da to lahko traja precej časa. Vse kar čutiš v tem trenutku je popolnoma normalno.
Praviš, da ti je še dodatno težko zato, ker ne veš, zakaj te je pustila. Nekaj si sicer slišal od njene prijateljice, ampak kaj pa od nje? Ti je ona povedala, zakaj si ni več želela biti s tabo? Kako sta šla narazen? V kolikor ti ni dala razloga, je morda to dodaten razlog, zakaj ti je ta proces izgube težji. Praviš, da bi rad razumel, zakaj se je to zgodilo. Si kdaj razmišljal o tem, da bi jo vprašal? Kaj je tisto, kar te ovira pri tem? Samo po pogovoru z njo boš lahko izvedel, zakaj je to naredila in lažje razumel celotno situacijo.
Navsezadnje bi se obrnila na tvoje vprašanje, kaj narediti. Dejstvo je, da ne moremo vplivati na čustva drugih, čeprav bi si to želeli. V kolikor ona ne želi biti skupaj s tabo, je ne moreš prisiliti ali kako drugače prepričati. Kot sem prej izpostavila, pa se lahko pogovoriš z njo, da razjasnita svoja čustva in razmišljanja glede vajine zveze. Tako boš tudi sam bolje videl, ali ti je dejansko še vedno všeč, ali bolj gre za ostanek čustev, saj nisi še popolnoma prebolel konca vajine zveze.
Upam, da sem ti z odgovorom vsaj nekoliko pomagala razjasniti situacijo.
Dora Mališ, dipl. psih. (un)