Pozdravljeni!
Na to spletno stran ne pišem zaradi psihičnih/fizičnih težav oz. vprašanj, me pa zanima kakšno je vaše delo na spletni strani to sem jaz? Sem gimnazijka in zelooo me vleče v smer psihologinje oz. svetovalke. Če vam le ni problem vas bi prosila da mi opišete kakšna je ta služba, in vaše osebno mnenje.
Lepo pozdravljeni
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Mia, pozdravljena.
Najprej oprosti, da ti odgovarjam šele danes. Seveda, lahko ti opišem kako izgleda delo v uredništvu spletne svetovalnice #Tosemjaz.
Samo delo v uredništvu zajema pregled in kodiranje vprašanj, ki jih na portalu zastavite mladostniki in posredovanje vprašanj ustreznim strokovnjakom. Nadalje zajema pregled in objavo odgovorov strokovnjakov. Na nekaj vprašanj mladostnikov odgovorim tudi sama, če zajemajo področje duševnega zdravja. Ob tem pa se vključujem tudi v druge naloge v okviru programa – promocija programa, predavanja, organizacija dogodkov, komunikacija z novimi spletnimi svetovalci in supervizorji, analize, oblikovanje preventivnih vsebin, objava vsebin na spletišču ipd.
Sama sem v ekipi krajši čas in mi tovrstno delo ustreza, sem se pa preizkusila tudi na drugih področjih dela psihologa.
Če te zanima psihologija imaš veliko različnih možnih področij zaposlitve, kot tudi prostora za raziskovanje. Lahko delaš na področju zdravstva, šolstva, socialnega varstva, kadrovskih organizacij, društev…kot pri veliko drugih zaposlitvah pa se izobraževanje v resnici nikoli zares ne konča, saj se smer aktivno razvija.
Če imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo :)
Želim ti veliko sreče pri izbiri in vpisu!
Anja Jularić, mag. psihologije