Jaz sem zalubljena v enega fanta ki mi je zelo zelo vsec in zelo ga imam rada. Nisem si upala povedati da sem zalubljena ampak sem povedala eni moji prijatelci in sem jo vprasala ce lahko gre povedat da sem vanga in ona je sla povedat in ko je on izvedel je prisel  on do mene in nisem mu bila vsec se mi zdi in nevem kaj naj naredim da dobim tega fanta. Prevec mi je vsec in zelo je lep. In opazla sem da me gleda veliko krat ampak se vedno pomojem nisem mu vsec. Upam da mi lahko pomagate z enemu odgovoru.
Hvala
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej bi ti rada povedala, da je čisto običajno, da si zaljubljena, in da si želiš, da bi bil fant, ki ti je všeč tudi zaljubljen vate. To so močni občutki, ki jih doživimo vsi in povsem razumljivo je, da se v takšni situaciji počutiš negotovo.
Rada bi te pohvalila za pogum, da si povedala prijateljici, kako se počutiš. To ni vedno lahko in si res pogumna, da si naredila ta korak. Zdaj, ko ve tudi on, se ti mogoče zdi, da mu nisi všeč, ampak njegovo vedenje, na primer to, da te pogosto gleda, kaže, da si mu morda zanimiva. Nekateri fantje so sramežljivi ali pa ne vedo, kako bi se odzvali, zato ne pomeni nujno, da mu nisi všeč.
Najboljši način, da ugotoviš, kako se počuti, je, da poskusiš z njim navezati stik. Mogoče ga lahko kaj vprašaš ali začneš pogovor o nečem, kar ga zanima. To ti bo pomagalo, da ga bolje spoznaš in mu bo dalo priložnost, da on spozna tudi tebe.
Hkrati pa je pomemno, da spoštuješ tudi njegove občutke, kakršnikoli že so. Če ugotoviš, da njegova čustva trenutno ne sovpadajo s tvojimi, to ne pomeni, da s tabo karkoli ni v redu. Takšne izkušnje so del odraščanja in ti lahko pomagajo bolje razumeti sebe.
Če boš še kdaj potrebovala nasvet ali pogovor, smo tukaj zate.
Vse lepo! :)
Živa Pirc, mag. psihologije