Pozdravljeni,
Pišem vam ker se z nikomer drugim o tem ne morem pogovoriti.  Čutim mešanico razočaranja in žalosti. Stara sem 17 pa še nisem imela fanta, niti nimam nobenih izkušenj. Malo časa nazaj mi je postal všeč en fant ampak čutim da nisem njegov tip punce, niti ne kaže zanimanja. Prijazen je tako in tako do vseh zato jaz nisem izjema. Rekla sem si da do njega od prvega dneva ko sem ga videla ne bom začela gojiti čustev in si tudi ne želim dovoliti iti dlje ker vem da bom samo razpadla na koščke tako kot že enkrat prej ko mi je bil nekdo všeč. Ne vem kako naj se vrnem k sebi, počutim se izgubljeno. Počutim se kot da moram biti drugačna da mu bom postala všeč, kot da moram vse na sebi spremeniti. Sprašujem se o svojih odločitvah, o svojem stilu, razmišljanju. Ne vem kaj mi je. Izgleda nisem dovolj trden tip osebe in takoj padem pod vpliv drugih. Želim si da bi lahko pritegnila njegovo pozornost ampak ne želim siliti vanj ker vem da je lahko neprijetno če ti nekdo ni všeč in sili vate. Zakaj sem samo po treh dneh že taki razočarana sama nad sabo, pocutim se slabo glede sebe in ne vem kako se rešiti teh občutkov.
• Ne
Nek tip
Pri 17 letih si še vedno mlada, ne sekiraj se preveč. Alinsinres prepričana, da mu nisi všeč? Priporočam ti da zbereš pogum in ga vprašaš direktno. Zavrnitev boli, ampak znebiš se tistega dvoma ki ga imaš konstantno v glavi; kaj pa če sem mu všeč? Tisto te lahko bolj dolgo in počasi najeda kot bolečina zavrnitve.
Praviš da ne želiš siliti vanj, ker mu mogoče nisi všeč. Ravno enak občutek imamo fantje, ponavadi je še močnejši ker smo fizično močnejši in družba pričakuje da moški prvi pristopi do ženske. Zelo verjetno fant razmišlja o tebi, pa ni siguren ali si zainteresirana v njega ali ne. Mogoče res nisi njegov tip punce ampak vsaj poskusi. Pojdi na zmenek z njim, malo se druži in boš videla ali sta kompatibilna. Če ow nista za skupaj pa ne vstajaj v odnosu. Tak je postopek odraščanja. Zberi pogum, verjamem vate. (Včeraj je je neka uporabnica vprašala kako pritegniti pozornost fanta na FB, sem tudi tam odgovoril, če ti kaj pomaga).
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Naj se ti najprej zahvalim za poslano vprašanje in zaupanje. Praviš, da si potrta, saj še nikoli nisi imela fanta, niti na tem področju nimaš izkušenj. Počutiš se nekako izgubljeno, zdi se ti, da bi se morala spremeniti, zato da bi bla drugim všeč, bolj specifično svoji trenutni simpatiji. Po tvojih izkušnjah zelo hitro razviješ zelo močna čustva do druge osebe, zato te je tudi pri trenutnem primeru strah, da bi bila na koncu prizadeta. Ne veš kako se s temi občutki spopasti.
Zavrnitev ali nezanimanje s strani osebe, ki nam je všeč, je lahko zelo boleča. V prebolevanju zavrnitve smo si različni, nekateri za to potrebujemo več časa, drugi manj.  Tvoji občutki so torej popolnoma na mestu. Vseeno pa je res tudi to, kar je napisal tvoj sovrstnik, torej, da si še zelo mlada. V življenju imaš še mnogo priložnosti, kjer lahko spoznaš raznorazne ljudi in prepričana sem, da boš spoznala osebo, ki je prava zate. Kar pa se tiče trenutne simpatije – si morda že navezala stik z njim? Če si želiš pritegniti njegovo pozornost, bi morda res lahko naredila prvi korak in ga začela nekoliko bolj spoznavati, da vidiš, če imata podobno razmišljanje, vrednote… Tako boš tudi vdela ali fant vlaga kaj truda v to, da drži vzpostavljen stik s teboj ali ne.
Rada bi se dotaknila tudi tvojega razmišljanja o tem, da bi se morala spremeniti, zato da bi ugajala drugim. Ne spreminjaj se zaradi drugih ljudi. Tisti, ki je pravi zate, te bo sprejel točno tako, kot si. To velja tako pri prijateljstvu, kot tudi v romantičnih razmerjih. Predstavljam si, da se ne želiš družiti z osebami, ki imajo popolnoma drugačne vrednote, kot ti? Predlagam ti, da se osredotočiš nase – torej ugotoviš, kaj te veseli, kaj so tvoji cilji v življenju, kaj si želiš doživeti? Tako boš tudi bolj točno vedela, kaj si želiš pri partnerju in lažje prepoznala pravo osebo zate.
Upam, da sem odgovorila na tvoje vprašanje.
Lepo bodi,
Nika Koder, mag. psihologije
• Pi
Pikicaaaa
Zdravo,
Spet jaz. Hvala obema za odgovor. Hvaležna sem za vse nasvete. Kako pa naj začnem pogovor z njim? Kot sem že omenila nočem biti vsiljiva in nadležna. Sicer se mi zdi da če bi mu bila všeč bi že on začel pogovor glede na to da je malo starejši ampak najbrž tudi on ni siguren tako kot jaz ne. Poskusila sem se že pohecati z njim, da bi se počutil sproščeno in bi me kaj vprašal ampak ni bilo nič. Ničesar bolj konkretnega nisem poskusila. Včasih že ko naredim očesni stik ali pa uporabim hec se mi zdi da sem bila že preveč očitna ampak zgleda ni dovolj da druga oseba dojame. Če si kaj rečeva si sploh ne gledava v oči, nazadnje sem se potrudila da sem ga gledala in potem ko sem ga jaz gledala je tudi on začel. Mogoče preveč gledam stran in potem misli da mi ni prijetno. Bom poskusila biti bolj sproščena. Kaj naj poleg tega da ga kaj vprašam še naredim? Nočem pa biti čudna. Kaj pa če name ne gleda na tak način? Zdi se mi da se ne morem znebiti dvomov. Kako točno pa bom vedela da mu nisem všeč? Sicer lahko zaznam to ampak hočem zagotovo vedeti in ne samo domnevati.  Iskreno hvala za odgovore in opravičujem se za toliko vprašanj. Lep dan želim :)
• Uredništvo
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zanima te, kako načeti pogovor s fantom, brez da bi bila vsiljiva. Praviš, da si poskusila že več stvari, vendar od njega ne dobiš konkretnih znakov, ki bi nakazovali, da si mu všeč. Zanima te kako točno bi izvedela ali si mu všeč ali ne.
Za začetek pogovora ga lahko preprosto povprašaš o njegovem počutju, kako je potekal njegov dan itd. Pogovarjata se lahko tudi o morebitnih skupnih zanimanjih. Če si dovolj pogumna in si želiš preživeti več časa z njim, ga lahko tudi kam povabiš (npr. na sprehod, v kino, na pijačo…). Če pa sta morda oba nekoliko bolj sramežljiva, lahko s pogovorom poskusiš tudi na socialnih omrežjih in opazuješ ali se pogovor tam bolj razvije. Seveda pa vedno obstaja možnost, da fant žal ni zainteresiran. Ni nujno, da je to zaradi tega, ker mu nisi všeč, lahko obstaja tudi možnost, da trenutno noče biti v zvezi. So pa vse to le moja ugibanja, tega ne morem trditi zagotovo. Če bi se rada zares prepričala ali si temu fantu všeč ali ne, je najbolje, da ga vprašaš direktno, kot je to omenil že tvoj sovrstnik v prejšnjem odgovoru. Morda ga lahko o tem povpraša tudi kakšen tvoj prijatelj ali prijateljica, če bi bilo tebi preveč neprijetno.
Želim ti veliko sreče,
Nika Koder, mag. psihologije